



- Obsługa przydzielonych Klientów i utrzymywanie z nimi relacji
- Rozwiązywanie problemów i sporządzanie raportów
- Współpraca z innymi działami
- Obsługa narzędzi TMS, WMS
- Zdolności komunikacyjne, samodzielność, proaktywność
- Podstawowa znajomość MS Excel
- Znajomość języka angielskiego mile widziana
- Umowa o pracę, proces wdrożeniowy, możliwości rozwoju
- Wynagrodzenie zasadnicze i system premiowy
- Benefity: dofinansowanie zdrowotne, sportowe, ubezpieczenie życiowe, inne.
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta...
Customer Support Specialist with Danish in the retail industry
Concentrix /
Deliver written customer support via email for the Danish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...
Customer Service Specialist with Czech and Slovak
Foundever /
Fully remote work mode from Poland. Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...
Specjalista / Specjalistka ds.Obsługi Klienta
Roca Polska /
Obowiązki: • Obsługa klienta krajowego i zagranicznego. • Realizacja zamówień i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. • Planowanie i organizacja wysyłek. • Przygotowywanie dokumentacji eksportowej, współpraca z agencjami celnymi. • Telefoniczne...