Młodszy doradca / Młodsza doradczyni ds. contact center
Kogo szukamy?
- Lubisz pracować z ludźmi a pomoc w rozwiązaniu problemów sprawia Ci satysfakcję;
- Nie przeraża Cię praca wymagająca obsługi wielu systemów związanych z obsługą klienta;
- Jesteś zainteresowany rozwojem w nowo rozwijanym obszarze Leroy Merlin Polska i chcesz być jego częścią;
- Wielozadaniowość i mnogość kanałów komunikacji ( chat, mail, telefon) nie stanowi dla Ciebie wyzwania.
- Kontakt z klientami naszej firmy w celu udzielania im najważniejszych informacji przez telefon, chat, e - mail;
- Pomoc w kwestiach związanych z naszymi produktami, statusem zamówień on - line;
- Udzielanie pomocy w ramach pojawiających się pytań czy wątpliwości klientów.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Elastyczność czasu pracy dzięki pracy na zmiany, ponieważ jesteśmy dostępni dla naszych klientów w godzinach 7 - 21;
- Profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do samodzielnej pracy;
- Możliwość udziału w programach rozwojowych oraz dostęp do kursów stacjonarnych i on-line;
- Udział w wynikach firmy w postaci premii kwartalnej oraz możliwość nabycia akcji Grupy Adeo;
- Pakiet benefitów pozapłacowych: kafeteria benefitów MyBenefit, Fundusz Świadczeń Socjalnych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Karta Multisport, możliwość nauki języków obcych poprzez Platformę goFLUENT dla Ciebie i Twoich bliskich, smartfon (również do użytku prywatnego);
- Platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingowa Mindgram z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne;
- Możliwość udziału w licznych inicjatywach społecznych, organizowanych przez naszą Fundację Leroy Merlin Polska;
- Zniżkę pracowniczą na zakupy w sklepach LMP.
- Premia kwartalna;
- Udział w wynikach i Akcjonariat;
- Fundusz mieszkaniowy;
- Dofinansowanie do termomodernizacji;
- Ubezpieczenie grupowe;
- Mindgram - platforma edukacyjno-welbeingowa;
- Prywatna opieka medyczna;
- goFLUENT - platforma do nauki języków obcych;
- Kafeteria benefitów MyBenefit;
- Rabat na zakupy;
- Telefon służbowy;
- Autorskie programy rozwojowe i wsparcie przełożonego.
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...
Customer Service Professional with German
Foundever /
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Foundever /
PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz...