Kandydatko, Kandydacie -cieszymy się, że czytasz to ogłoszenie!
Chcielibyśmy, abyś wiedział/a, że nie będzie ono jak wszystkie inne.

Dlaczego? Bo nasza firma nie jest i nie chce być jak inne.
Wierzymy w to, co robimy i w ludzi, którzy tworzą tą społeczność.
Banał? Być może wielu tak pomyśli.
Masz doskonałą okazję, aby przekonać się, czy mówimy prawdę.

Co nas wyróżnia?
To jak postrzegamy i traktujemy pracowników naszej firmy.
Wiemy, że każdy z nas pełen jest unikatowych wartości, dzięki którym możemy osiągać cele i rozwijać się w atmosferze pełnej życzliwości.
Uważamy też, że wszystkiego w życiu da się nauczyć, wystarczy chcieć!
Nie potrzebujesz mieć żadnego doświadczenia zawodowego, wszystkiego Cię nauczymy.
Jeśli nigdy nie pracowałaś/eś w podobnej branży bądź na podobnym stanowisku, to dla nas Twój dodatkowy atut.
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Szypliszki
Zakres obowiązków:
  • Mailowa i telefoniczna obsługa klientów w języku angielskim.
  • Przygotowywanie ofert i zamówień.
  • Wsparcie merytoryczne klienta przy współpracy z innymi działami.
  • Praca z komputerem i programami (MS Office, systemy wewnętrzne).
  • Codzienna współpraca z zespołem.
Wymagania:
  • Język angielski na poziomie min. B1.
  • Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
  • Komunikatywność, otwartość i chęć pracy z ludźmi.
  • Dokładność, odpowiedzialność i umiejętność organizacji pracy.
  • Gotowość do nauki i rozwoju zawodowego.
  • Punktualność i terminowość.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę (najpierw okres próbny).
  • Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole.
  • Szkolenia i pełne wdrożenie.
  • Realne możliwości rozwoju i awansu.
  • Premie oraz dodatki świąteczne.
  • Dofinansowanie dojazdów i ubezpieczenie grupowe.
  • Stałe godziny pracy: pon.-pt. 8:00–16:00 lub 7:00–15:00.
  • Możliwość uczestnictwa w spotkaniach z klientami i wyjazdach zagranicznych na późniejszym etapie pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

English Language Centre "First Decision" / mazowieckie, Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory, Zarządzanie korespondencją, Dostosowywanie oferty edukacyjnej do potrzeb klientów, Prowadzenie i zamykanie rozmów sprzedażowych, Udział w promocjach i realizacja celów sprzedażowych,...

Customer service specialist in the automotive industry with German

Concentrix / śląskie, Katowice

Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system Collaborate with colleagues to enhance the overall customer...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

English Language Centre "First Decision" / mazowieckie, Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej), Dobór oferty edukacyjnej (kursów) do potrzeb klienta, Budowanie i...

2025-09-01

Konsultant ds. Obsługi Klienta

English Language Centre "First Decision" / mazowieckie, Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i finalizowanie sprzedaży. Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych....

2025-09-01