Chcielibyśmy, abyś wiedział/a, że nie będzie ono jak wszystkie inne.
Banał? Być może wielu tak pomyśli.
Masz doskonałą okazję, aby przekonać się, czy mówimy prawdę.
Wiemy, że każdy z nas pełen jest unikatowych wartości, dzięki którym możemy osiągać cele i rozwijać się w atmosferze pełnej życzliwości.
Uważamy też, że wszystkiego w życiu da się nauczyć, wystarczy chcieć!
Jeśli nigdy nie pracowałaś/eś w podobnej branży bądź na podobnym stanowisku, to dla nas Twój dodatkowy atut.
- Mailowa i telefoniczna obsługa klientów w języku angielskim.
- Przygotowywanie ofert i zamówień.
- Wsparcie merytoryczne klienta przy współpracy z innymi działami.
- Praca z komputerem i programami (MS Office, systemy wewnętrzne).
- Codzienna współpraca z zespołem.
- Język angielski na poziomie min. B1.
- Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office.
- Komunikatywność, otwartość i chęć pracy z ludźmi.
- Dokładność, odpowiedzialność i umiejętność organizacji pracy.
- Gotowość do nauki i rozwoju zawodowego.
- Punktualność i terminowość.
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę (najpierw okres próbny).
- Pracę w przyjaznym i wspierającym zespole.
- Szkolenia i pełne wdrożenie.
- Realne możliwości rozwoju i awansu.
- Premie oraz dodatki świąteczne.
- Dofinansowanie dojazdów i ubezpieczenie grupowe.
- Stałe godziny pracy: pon.-pt. 8:00–16:00 lub 7:00–15:00.
- Możliwość uczestnictwa w spotkaniach z klientami i wyjazdach zagranicznych na późniejszym etapie pracy.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
English Language Centre "First Decision" /
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory, Zarządzanie korespondencją, Dostosowywanie oferty edukacyjnej do potrzeb klientów, Prowadzenie i zamykanie rozmów sprzedażowych, Udział w promocjach i realizacja celów sprzedażowych,...
Customer service specialist in the automotive industry with German
Concentrix /
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system Collaborate with colleagues to enhance the overall customer...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
English Language Centre "First Decision" /
Opis stanowiska Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej), Dobór oferty edukacyjnej (kursów) do potrzeb klienta, Budowanie i...
Konsultant ds. Obsługi Klienta
English Language Centre "First Decision" /
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i finalizowanie sprzedaży. Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych....