Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 3. miejscu w rankingu największych biur podróży. Dziś oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych jak Dominikana, Tajlandia czy Zjednoczone Emiraty Arabskie
- Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji)
- Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym
- Tłumaczenie zgłoszeń / wniosków Klientów na język angielski
- Obsługa poczty elektronicznej
- Wykształcenie min. Średnie
- Doświadczenie na podobnym stanowisko – minimum 1 rok, mile widziane doświadczenie w branży turystycznej
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość pakietu Office
- Wysoka komunikatywność i umiejętność poprawnego formułowania wypowiedzi pisemnych
- Dokładność i zaangażowanie
- Studenci i absolwenci turystyki i rekreacji lub kierunków pokrewnych
- Znajomość regulacji prawnych obowiązujących w turystyce
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełny etat
- Oferty wakacyjne w atrakcyjnych cenach - dla Ciebie i Twoich bliskich
- Bezpłatne bilety lotnicze i bezpłatna podróż poślubna
- Prywatna opieka medyczna,
- Prywatne ubezpieczenie na życie
- Karta lunchowa - 450 zł
- Platforma My Benefit lub karta Multisport
- Welcome pack :)
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta
Klient portalu Praca.pl /
wysoka kultura osobista doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami czynne prawo jazdy gotowość wyjścia do klienta poza księgarnię doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta...
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Erontrans Sp. z o.o. /
Zadania: Bezpośrednia obsługa klientów i utrzymanie z nimi relacji. Tworzenie ofert handlowych Przygotowywanie dokumentacji i monitorowanie zamówień. Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez rozwijanie współpracy i podtrzymywanie relacji Nadzór...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail. Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Wydajne i terminowe wykonywanie zadań. Dążenie do osiągnięcia celów...
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Ofert Handlowych
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem Tworzenie wizualizacji z logo klienta Budowanie i weryfikacja baz danych Współpraca z innymi działami firmy Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2)...