Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów

Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 3. miejscu w rankingu największych biur podróży. Dziś oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych jak Dominikana, Tajlandia czy Zjednoczone Emiraty Arabskie

Zakres obowiązków:
  • Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji)
  • Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym
  • Tłumaczenie zgłoszeń / wniosków Klientów na język angielski
  • Obsługa poczty elektronicznej
Wymagania:
  • Wykształcenie min. Średnie 
  • Doświadczenie na podobnym stanowisko – minimum 1 rok, mile widziane doświadczenie w branży turystycznej
  • Dobra znajomość języka angielskiego 
  • Dobra znajomość pakietu Office
  • Wysoka komunikatywność i umiejętność poprawnego formułowania wypowiedzi pisemnych
  • Dokładność i zaangażowanie
Mile widziane:
  • Studenci i absolwenci turystyki i rekreacji lub kierunków pokrewnych
  • Znajomość regulacji prawnych obowiązujących w turystyce  
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełny etat
  • Oferty wakacyjne w atrakcyjnych cenach - dla Ciebie i Twoich bliskich 
  • Bezpłatne bilety lotnicze i bezpłatna podróż poślubna
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Prywatne ubezpieczenie na życie
  • Karta lunchowa - 450 zł
  • Platforma My Benefit lub karta Multisport
  • Welcome pack :) 

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

Klient portalu Praca.pl / małopolskie, Kraków

wysoka kultura osobista doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami czynne prawo jazdy gotowość wyjścia do klienta poza księgarnię doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Erontrans Sp. z o.o. / pomorskie, Pruszcz Gdański

Zadania: Bezpośrednia obsługa klientów i utrzymanie z nimi relacji. Tworzenie ofert handlowych Przygotowywanie dokumentacji i monitorowanie zamówień. Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez rozwijanie współpracy i podtrzymywanie relacji Nadzór...

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Klient portalu Praca.pl / pomorskie, Gdańsk

Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail. Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Wydajne i terminowe wykonywanie zadań. Dążenie do osiągnięcia celów...

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Ofert Handlowych

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa, Ursynów

Obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem Tworzenie wizualizacji z logo klienta Budowanie i weryfikacja baz danych Współpraca z innymi działami firmy Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2)...