Chcielibyśmy, abyś wiedział/a, że nie będzie ono jak wszystkie inne.
Banał? Być może wielu tak pomyśli.
Masz doskonałą okazję, aby przekonać się, czy mówimy prawdę.
Wiemy, że każdy z nas pełen jest unikatowych wartości, dzięki którym możemy osiągać cele i rozwijać się w atmosferze pełnej życzliwości.
Uważamy też, że wszystkiego w życiu da się nauczyć, wystarczy chcieć!
Jeśli nigdy nie pracowałaś/eś w podobnej branży bądź na podobnym stanowisku, to dla nas Twój dodatkowy atut.
- Mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta w języku angielskim
- Sporządzanie ofert oraz zamówień handlowych w języku angielskim
- Doradztwo techniczne i merytoryczne klienta (przy wsparciu Działu Technologicznego)
- Obsługa komputera, programów MS Office, sprzętów biurowych oraz programów wewnętrznych firmy (w tym programów do wycen)
- Dobra, bieżąca współpraca z innymi działami w firmie
- Posługiwanie się językiem angielskim na poziomie B1 (średniozaawansowany)
- Swobodne poruszanie się w obszarze komputera, poczty elektronicznej oraz pakietu MS Office
- Chęć pracy z ludźmi
- Dobre samopoczucie w rozmowach z innymi osobami oraz przekonanie, że telefoniczna obsługa klienta może sprawiać frajdę
- Otwartość, szczerość i uczciwość
- Rzetelność, skrupulatność i dociekliwość jako mocne strony
- Chęć uczenia się i pracy w firmie, w której rozwój i samodoskonalenie są doceniane oraz prawdziwie realizowane
- Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i umiejętność „ogarniania” wielu spraw
- Punktualność i terminowość
- Pracę, z której będziesz autentycznie dumna/y, w firmie, w której naprawdę liczysz się TY
- Miłą atmosfera i młody, pełny zaangażowania zespół, w którym każda osoba jest tak samo ważna i doceniana
- Życzliwość i zrozumienie
- Możliwości uczestnictwa w spotkaniach z klientami oraz w zagranicznych wyjazdach służbowych na dalszym etapie kariery zawodowej
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowę o pracę-na początek na 3 - miesięczny okres próbny, następnie umowa na czas określony
- Przejrzysty system wynagradzania i premiowania
- Realne możliwości rozwoju i awansu – wszystko zależy od Ciebie!
- Szkolenia i wsparcie przez cały proces wdrażania, do momentu, kiedy wspólnie uznamy, że jesteś gotowa/y do samodzielnej pracy
- Stabilne dni i godziny pracy-od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 lub od 07:00 do 15:00
- Dofinansowanie dojazdów
- Ubezpieczenie grupowe PZU
- Dodatki świąteczne
Podobne oferty pracy
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Transgourmet Polska /
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Foundever /
Praca zdalna z terenu Polski Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usługi płatności internetowych; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...
Customer Service Professional with German
Foundever /
GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and...