- Obsługa klientów przez telefon i email
- Poradnictwo w zakresie elektroniki
- Tworzenie ofert cenowych
- Budowanie dobrych relacji z klientami
- Sprawdzanie zamówień
- Zainteresowanie technologią i elektroniką jest obowiązkowe
- Doświadczenie w obsłudze klientów
- Stałe godziny pracy (8-16 lub 9-17)
- System premiowy
- Szkolenia wdrożeniowe
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Przyjazną atmosferę pracy
- Korzyści płynące z pracy w dużym, międzynarodowym przedsiębiorstwie
Podobne oferty pracy
Asystent / Asystentka ds. wsparcia sprzedaży - telefoniczne umawianie spotkań
Piotr Turczyński Consulting /
Telefoniczne umawianie konsultantów z działu sprzedaży z nowymi klientami Aktywne obdzwanianie potencjalnych klientów i wstępna prezentacja oferty Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz przekazywanie leadów do zespołu sprzedażowego Realizacja celów...
Specjalista ds. administracyjnych w Dziale Sprzedaży
Śląskie Laboratoria Analityczne Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: kontakt telefoniczny z nowymi klientami poszukiwanie nowych obszarów sprzedaży tworzenie baz danych i aktualizacja istniejących analiza rynku aktywne uczestnictwo na forach internetowych, w tym forach social mediów celem poszukiwania szans...
Konsultant Biura Obsługi Klienta
Symfonia Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków : Obsługa klientów firmy Symfonia zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami wewnętrznymi; Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów firmy Symfonia; Udzielanie informacji o ofercie oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych...
Doradca / Doradczyni Klienta ds. Obsługi Posprzedażowej
IKEA Retail sp. z o.o. /
Nie lubisz zostawiać pytań bez odpowiedzi? Dołącz do teamu i pracuj w ramach nowo rozwijanego Zdalnego Miejsca Spotkań z Klientami. Nasz zespół cały czas się powiększa, dlatego poszukujemy osób, które lubią wyzwania, cenią sobie kontakt z ludźmi i...