- Obsługa klientów przez telefon i email
- Poradnictwo w zakresie elektroniki
- Tworzenie ofert cenowych
- Budowanie dobrych relacji z klientami
- Sprawdzanie zamówień
- Zainteresowanie technologią i elektroniką jest obowiązkowe
- Doświadczenie w obsłudze klientów
- Stałe godziny pracy (8-16 lub 9-17)
- System premiowy
- Szkolenia wdrożeniowe
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Przyjazną atmosferę pracy
- Korzyści płynące z pracy w dużym, międzynarodowym przedsiębiorstwie
Podobne oferty pracy
Pracownik ds. Obsługi klienta
Klient portalu Praca.pl /
Sprzedaż usług przez telefon oraz informowanie o ofertach. Budowanie i pielęgnacja relacji z klientami. Obsługa zapytań od klientów z kanałów online. Profesjonalna obsługa klientów, zapewnienie wysokiej jakości usług. Organizacja spotkań z klientami....
Konsultant Telefoniczny
Klient portalu Praca.pl /
Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu. Doświadczenie w pracy z ludźmi, Komunikatywność i umiejętność...
Konsultant Telefoniczny
Klient portalu Praca.pl /
Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu. Doświadczenie w pracy z ludźmi, Komunikatywność i umiejętność...
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa
Contact Center Sp. z o.o. /
Miejsce pracy: Praca zdalna w pełnym wymiarze godzin (podczas wdrożenia: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B) Nasze wymagania: Doświadczenie w obsłudze Klienta - wiesz jak prowadzić rozmowę z Klientem, aby po jej zakończeniu był przekonany, że jego...