- Bycie kluczowym ogniwem między firmą a klientami
- Dostarczanie odpowiedzi i rozwiązań poprzez maile, wyjaśnianie niejasności
- Rozwiązywanie zapytań klientów i dbanie o bezpieczeństwo ich danych przy użyciu nowoczesnych narzędzi i wiedzy wewnętrznej
- Zarządzanie zwrotami pieniędzy, nawigowanie po przepisach RODO, tworzenie profesjonalnych i empatycznych odpowiedzi
- Znajomość języka polskiego
- Znajomość języka angielskiego
- Logiczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów
- Cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami
- Szybkość i dokładność w pracy, umiejętność pisania na klawiaturze z prędkością 150 znaków na minutę
- Ciekawe szkolenia
- Prywatna opieka medyczna LuxMed
- Pakiet MyBenefit z miesięcznym budżetem
- Ubezpieczenie na życie
- Karta MultiSport
- Owoce w środy
- Dni Pizzy
- Program Rozwoju Talentów z jasnymi ścieżkami kariery i awansami
- Dostęp do Akademii i Uniwersytetu CNX
- Program poleceń z bonusem do 4000 PLN za polecenie znajomego
- Wspaniała kultura pracy celebrująca różnorodność
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
ESline Sp. z o.o. /
Zadania: Prezentowanie usług firmy klientom bezpośrednio i telefonicznie Przygotowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klienta Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji biznesowych Zarządzanie bazą danych, przyjmowanie i rejestrowanie...
Pracownik Punktu Obsługi Klienta (m/k)
AGATA Spółka Akcyjna /
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie reklamacji; Wprowadzanie reklamacji do systemu; Obsługa Klienta w...
Client Support Specialist with French
Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. /
Job location: Gdańsk, work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław....
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Just GYM! /
Opis stanowiska: W tej roli będziesz wspierać klubowiczów w rozwiązywaniu problemów związanych głównie przez telefon i e-mail. Praca jest monotonna i wymaga dużej samodzielności oraz odporności na stres. Na co dzień będziesz korzystać z systemów...