Topowa firma e-commerce.
Mistrz Obsługi Klienta Back Office z Językiem Polskim
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • Bycie kluczowym ogniwem między firmą a klientami
  • Dostarczanie odpowiedzi i rozwiązań poprzez maile, wyjaśnianie niejasności
  • Rozwiązywanie zapytań klientów i dbanie o bezpieczeństwo ich danych przy użyciu nowoczesnych narzędzi i wiedzy wewnętrznej
  • Zarządzanie zwrotami pieniędzy, nawigowanie po przepisach RODO, tworzenie profesjonalnych i empatycznych odpowiedzi
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego
  • Znajomość języka angielskiego
  • Logiczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami
  • Szybkość i dokładność w pracy, umiejętność pisania na klawiaturze z prędkością 150 znaków na minutę
Oferujemy:
  • Ciekawe szkolenia
  • Prywatna opieka medyczna LuxMed
  • Pakiet MyBenefit z miesięcznym budżetem
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta MultiSport
  • Owoce w środy
  • Dni Pizzy
  • Program Rozwoju Talentów z jasnymi ścieżkami kariery i awansami
  • Dostęp do Akademii i Uniwersytetu CNX
  • Program poleceń z bonusem do 4000 PLN za polecenie znajomego
  • Wspaniała kultura pracy celebrująca różnorodność
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

ESline Sp. z o.o. / wielkopolskie, Poznań

Zadania: Prezentowanie usług firmy klientom bezpośrednio i telefonicznie Przygotowywanie ofert handlowych dopasowanych do potrzeb klienta Obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji biznesowych Zarządzanie bazą danych, przyjmowanie i rejestrowanie...

Pracownik Punktu Obsługi Klienta​ (m/k)

AGATA Spółka Akcyjna / warmińsko-mazurskie, Ełk

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie reklamacji; Wprowadzanie reklamacji do systemu; Obsługa Klienta w...

Client Support Specialist with French

Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o. / pomorskie, Gdańsk

Job location: Gdańsk, work from the office At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Kraków, Gdańsk, Wrocław....

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Just GYM! / wielkopolskie, Poznań, ul. Starołęcka 42​

Opis stanowiska: W tej roli będziesz wspierać klubowiczów w rozwiązywaniu problemów związanych głównie przez telefon i e-mail. Praca jest monotonna i wymaga dużej samodzielności oraz odporności na stres. Na co dzień będziesz korzystać z systemów...