- Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę
- Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące
- Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami Vodafone
- Identyfikować problemy i proaktywnie eliminować błędy
- Dokumentować wszystkie zgłoszenia zgodnie z istniejącymi procesami
- Znasz język niemiecki na poziomie min. B2
- Chcesz pracować z nami w biurze - stawiamy na relacje w zespole!
- Dysponujesz czasem by pracować w pełnym wymiarze godzin
- Dyspozycyjność od 10.03.2025
- Wynagrodzenie podstawowe 7500zł + bonus nawet do 2000zł
- Grafik między poniedziałkiem a sobotą, ale pracujemy 5 dni w tygodniu :) (7:30 – 20:00)
- Dni wolne w czasie niemieckich świąt narodowych
- Interaktywne, 6-tygodniowe szkolenie na start (tak, za nie też otrzymasz wynagrodzenie! :D)
- Umowę o pracę i pakiet medyczny - ale to ma w sumie każdy ;) a my dodatkowo...
- Fajny zespół w którym każdy jest wyjątkowy i ma coś fajnego w zanadrzu ;)
- MyBenefit - Multisport dla fit-maniaków, bilety do kina, voucher na pyszne.pl - w sumie to Ty wybierzesz!
- Integracje - bo lubimy spędzać razem czas i celebrować sukcesy!
- Program Talent Development: realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych
- CNX Academy: program mentoringowy
- CNX University: dostęp do bazy niezliczonych szkoleń online
- Program poleceń: pracuj z przyjaciółmi i zarabiaj!
Podobne oferty pracy
Pracownik ds. wsparcia technicznego dla klienta niemieckojęzycznego
Concentrix /
Lubisz pomagać, masz doświadczenie w obsłudze klienta, a manuale techniczne nie są dla Ciebie czarną magia? :) Niemiecki to Twój atut, a angielski nie jest Ci obcy? Dołącz do naszego zespołu, któremu nie są straszne żadne wyzwania :) Pomoc techniczna dla...
Customer advisor with Finnish for TV streaming provider
Concentrix /
Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...
Customer advisor with Danish for TV streaming provider
Concentrix /
Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...
Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider
Concentrix /
Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...