




- Współzarządzanie cyklem sprzedaży w szkolnictwie wyższym (13 Uczelni z Grupy Merito).
- Zwiększanie efektywności sprzedażowej poprzez analizę wyników sprzedażowych, monitorowanie efektywności procesów oraz wprowadzanie usprawnień.
- Współudział w tworzeniu oraz realizacja strategii sprzedaży.
- Aktywne zarządzanie sprzedażą, wspieranie i rozwijanie relacji z klientami wewnętrznymi.
- Współpraca z zespołami marketingu, obsługi klienta oraz IT w celu tworzenia spójnego doświadczenia klienta.
- Zarządzanie zewnętrznymi usługami contact center.
- Wykształcenie wyższe.
- Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą B2C lub B2B.
- Mile widziane doświadczenie w koordynacji pracy zespołu contact center.
- Doświadczenie w pracy na celach i wskaźnikach sprzedażowych w tym: KPI contact center oraz konwersja klienta.
- Znajomość narzędzi wsparcia sprzedaży (CRM, PBI).
- Umiejętność zarządzania zespołem, motywowania i budowania kultury efektywności. Bardzo dobre zdolności negocjacyjne i interpersonalne oraz umiejętność budowania relacji.
- Wysoka orientacja na cel, samodzielność oraz doświadczenie w prowadzeniu prezentacji.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację.
- Gotowość do podróży służbowych.
- Umowę o pracę na cały etat.
- Dodatkowe dni wolne w roku (ok. 5-7 dni).
- Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura.
- Możliwość podjęcia studiów na jednym z Uniwersytetów Grupy Merito na preferencyjnych warunkach po 6 miesiącach pracy.
- Naukę języka angielskiego z dofinansowaniem przez pracodawcę po 6 miesiącach pracy.
- Możliwość skorzystania z benefitów na dogodnych warunkach oraz opieka medyczna Medicover (pakiet podstawowy w cenie 1 zł miesięcznie).
- Pracę w zespole nastawionym na profesjonalizm, realizację celów, ale również na dobrą atmosferę i wzajemne wsparcie.
- Nowoczesne biuro z przestrzenią kreatywną.
Podobne oferty pracy
Sprzedawca z językiem włoskim
TTEC /
During a Typical Day, Youll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and...
Doradczyni / Doradca Klienta ds. Exportu na rynek francuski
SLODKIE sp. z o.o. /
Wynagrodzenie: atrakcyjna podstawa + system prowizyjny Start pracy: Od zaraz Jak wygląda Twój dzień? Przegląd nowych zapytań i przygotowanie ofert Kontakt z klientami (telefonicznie, mailowo), negocjacje Finalizowanie zamówień i follow-up Współpraca z...
Specjalistka / Specjalista ds. Sprzedaży B2B
Klient portalu Praca.pl /
Przegląd zapytań i przygotowanie ofert. Kontakt z klientami (telefonicznie, mailowo, spotkania online), negocjacje. Finalizacja zamówień i dbanie o relacje z klientami. Współpraca z zespołem sprzedaży i działem produkcji. Minimum 2 lata doświadczenia w...
Specjalista ds. Klienta B2B z j. niemieckim
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa partnerów biznesowych z krajów DACH (mailowo i telefonicznie) Aktywne działania sprzedażowe i spotkania z klientami Tworzenie ofert i koordynacja projektów z działami wewnętrznymi Utrzymywanie relacji z klientami i udział w wydarzeniach branżowych...