- Aktywna sprzedaż usług językowych oraz opieka nad klientem.
- Budowanie i rozwijanie relacji z klientami indywidualnymi i korporacyjnymi.
- Zarządzanie codzienną pracą zespołu front office.
- Współpraca z partnerami i dostawcami.
- Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta (mile widziane w zarządzaniu zespołem).
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Umiejętność pracy z systemami CRM i pakietem MS Office.
- Wysokie kompetencje interpersonalne i nastawienie na współpracę.
- Osoby z Ukrainy mile widziane.
- Umowę o pracę lub umowę zlecenie.
- Elastyczny czas pracy w systemie zmianowym.
- Dofinansowanie nauki języków i zajęć sportowych.
- Bezpłatny dostęp do kursów angielskiego dla Ciebie i Twojej rodziny.
- Zniżki na firmowe usługi oraz przyjazne środowisko pracy.
Podobne oferty pracy
Manager ds. obsługi klienta
London School of English Wroclaw /
Twój zakres obowiązków Profesjonalna obsługa klientów. Doradztwo i wsparcie klientów na najwyższym poziomie. Efektywna sprzedaż produktów i usług firmy. Zarządzanie codziennymi operacjami firmy. Współpraca z dostawcami. Rozwijanie działu korporacyjnego....