Ogłoszenie numer: 9917380, z dnia 2025-06-09
Klient portalu Praca.pl
Manager ds. strategii sprzedaży i produktów technicznych
Miejsce pracy: Zielona Góra
Opis stanowiska
- Opracowanie i wdrażanie strategii sprzedażowej i marketingowej.
- Rozwijanie obecnych rynków i zdobywanie nowych.
- Budowanie relacji z klientami i rozwijanie struktur sprzedażowych.
- Udział w wydarzeniach branżowych, spotkaniach z klientami oraz badaniu rynku.
- Nadzór nad polityką cenową, przygotowanie ofert.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (elektrotechnika, elektronika preferowane).
- Doświadczenie w pracy z dokumentacją techniczną.
- Biegła znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka niemieckiego.
- Prawo jazdy kat. B i znajomość urządzeń pomiarowych.
- Wysokie zdolności analityczne i samodzielność.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym.
- Profesjonalne wdrożenie, szkolenia rozwojowe i pakiet świadczeń socjalnych.
- Dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych, opieka medyczna i ubezpieczenia grupowe.
- Możliwości nagród za inicjatywy oraz udział w akcjach charytatywnych.
- Pozostałe udogodnienia: elastyczny dress code, bezpłatny parking, wsparcie kadry kierowniczej.
Podobne oferty pracy
Sales & Business Development Specialist / Specjalista ds. rozwoju biznesu i sprzedaży
Lumel Alucast Sp. z o.o. /
Zadania na stanowisku pracy: obsługa zapytań klientów, przygotowywanie ofert na podstawie otrzymanych kalkulacji od zespołu technicznego, poszukiwanie nowych leadów przy użyciu dostępnych narzędzi jak np. LinkedIn ( m.in. przemysł motoryzacyjny,...
Menadżer sprzedaży (fotowoltaika)
Klient portalu Praca.pl /
Współpraca i nadzór sieci sprzedażowej Aktywne pozyskiwanie klientów B2B w OZE Doradztwo i opracowywanie kosztorysów technicznych Zarządzanie projektami doradczymi i technicznymi Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Minimum 2 lata doświadczenia w...
Menadżer sprzedaży - mierniki przenośne V&A
Lumel S.A. /
Zadania na stanowisku pracy: budowanie strategii sprzedażowej i marketingowej w celu efektywnej realizacji celów sprzedażowych w kraju i za granicą, inicjowanie i koordynowanie działań w celu zwiększenia potencjału obecnych rynków i zdobywania nowych,...