DIG NET sp. z o. o. sp. k. – właściciel marki Lenart – to producent wielozadaniowych, modnych i przyjaznych mebli skrzyniowych do sypialni, salonów, jadalni, pokoi dziecięcych i młodzieżowych oraz do przedpokoi. Jesteśmy zespołem profesjonalistów połączonych pasją do dobrego designu i funkcjonalnych rozwiązań dla domu. Naszą misją jest ułatwianie życia codziennego, dlatego projektujemy dobrze przemyślane, łatwe w aranżacji, wielofunkcyjne meble, o ciekawym wzornictwie, które pozwalają stworzyć wygodne i przytulne wnętrza.
- Realizacja założeń polityki firmy w zakresie realizacji zatwierdzonych planów sprzedażowych na rynku polskim i rynkach eksportowych,
- Współpraca z Dyrektorem Sprzedaży przy opracowywaniu i realizacji strategii sprzedaży oraz nadzór nad realizacją planów,
- Zarządzanie i rozwój zespołu sprzedażowego,
- Raportowanie bieżącej aktywności handlowej z zakresu osiąganych wyników, wdrożonych działań oraz wyznaczonych celów,
- Nadzór nad obsługą celno-prawną kontraktów, również współpraca z agencjami celnymi przy sprzedaży eksportowej,
- Nawiązywanie oraz utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami,
- Negocjowanie warunków współpracy oraz umów,
- Monitorowanie rynku oraz analiza działań konkurencji,
- Współpraca z innymi działami firmy w celu doskonalenia oferty produktowej.
- Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku managera sprzedaży związanej z zarządzaniem zespołem
- Doświadczenie w branży meblarskiej będzie bardzo dużym atutem
- Doświadczenie w sprzedaży międzynarodowej- mile widziane
- Umiejętność przygotowywania umów handlowych,
- Doskonałe umiejętności analityczne i interpretacyjne,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint/Canva).
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – umożliwiająca komunikację biznesową (rozmowy telefoniczne, spotkania, korespondencja).
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia (podstawa + prowizja od realizacji wyników sprzedażowych),
- Zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B - do wyboru,
- Kontakt z najnowszą technologią branży meblarskiej,
- Długofalową współpracę (stabilne zatrudnienie),
- Bardzo dobrą atmosferę opartą na partnerstwie i otwartości,
- Imprezy integracyjne,
- Sekcje piłki nożnej i siatkowej,
- Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń.
- Pakiet relokacyjny zapewniony od Pracodawcy.
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Ubezpieczenie na życie
- Owoce
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Spotkania integracyjne
Podobne oferty pracy
Doradca Klienta B2B ds. Exportu
SLODKIE sp. z o.o. /
Wynagrodzenie: atrakcyjna podstawa + system prowizyjny Start pracy: Od zaraz Jak wygląda Twój dzień? Przegląd nowych zapytań i przygotowanie ofert Kontakt z klientami (telefonicznie, mailowo), negocjacje Finalizowanie zamówień i follow-up Współpraca z...
Key Account Manager
Dussmann Polska Sp.z o.o. /
Twoje zadania: Sprzedaż usług porządkowo czystościowych oraz cateringu na terenie województwa mazowieckiego i łódzkiego Pozyskiwanie klientów oraz nawiązywanie z nimi relacji handlowych Zarządzanie relacjami z klientami Przygotowanie kalkulacji, ofert oraz...
Doradca ds. Sprzedaży Korporacyjnej
Klient portalu Praca.pl /
Doradztwo i sprzedaż rozwiązań cyfrowych dla sektora korporacyjnego. Osiąganie celów sprzedażowych, budowa i zarządzanie portfelem klientów. Doświadczenie w sprzedaży B2B, wiedza o cyfrowej transformacji. Zaangażowanie, samodzielność, zdolności...
Doradca Klienta B2B
SLODKIE sp. z o.o. /
Wynagrodzenie: atrakcyjna podstawa + system prowizyjny Start pracy: Od zaraz Jak wygląda Twój dzień? Przegląd nowych zapytań i przygotowanie ofert Kontakt z klientami (telefonicznie, mailowo), negocjacje Finalizowanie zamówień i follow-up Współpraca z...