DIG NET sp. z o. o. sp. k. – właściciel marki Lenart – to producent wielozadaniowych, modnych i przyjaznych mebli skrzyniowych do sypialni, salonów, jadalni, pokoi dziecięcych i młodzieżowych oraz do przedpokoi. Jesteśmy zespołem profesjonalistów połączonych pasją do dobrego designu i funkcjonalnych rozwiązań dla domu. Naszą misją jest ułatwianie życia codziennego, dlatego projektujemy dobrze przemyślane, łatwe w aranżacji, wielofunkcyjne meble, o ciekawym wzornictwie, które pozwalają stworzyć wygodne i przytulne wnętrza.

Manager ds. sprzedaży krajowej i eksportowej
Miejsce pracy: Mroczeń, Krajowa 184a
Twój zakres obowiązków
  • Realizacja założeń polityki firmy w zakresie realizacji zatwierdzonych planów sprzedażowych na rynku polskim i rynkach eksportowych,
  • Współpraca z Dyrektorem Sprzedaży przy opracowywaniu i realizacji strategii sprzedaży oraz nadzór nad realizacją planów,
  • Zarządzanie i rozwój zespołu sprzedażowego,
  • Raportowanie bieżącej aktywności handlowej z zakresu osiąganych wyników, wdrożonych działań oraz wyznaczonych celów,
  • Nadzór nad obsługą celno-prawną kontraktów, również współpraca z agencjami celnymi przy sprzedaży eksportowej,
  • Nawiązywanie oraz utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami,
  • Negocjowanie warunków współpracy oraz umów,
  • Monitorowanie rynku oraz analiza działań konkurencji,
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu doskonalenia oferty produktowej.
Nasze wymagania
  • Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku managera sprzedaży związanej z zarządzaniem zespołem
  • Doświadczenie w branży meblarskiej będzie bardzo dużym atutem
  • Doświadczenie w sprzedaży międzynarodowej- mile widziane
  • Umiejętność przygotowywania umów handlowych,
  • Doskonałe umiejętności analityczne i interpretacyjne,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint/Canva).
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – umożliwiająca komunikację biznesową (rozmowy telefoniczne, spotkania, korespondencja).
To oferujemy
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia (podstawa + prowizja od realizacji wyników sprzedażowych),
  • Zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B - do wyboru,
  • Kontakt z najnowszą technologią branży meblarskiej,
  • Długofalową współpracę (stabilne zatrudnienie),
  • Bardzo dobrą atmosferę opartą na partnerstwie i otwartości,
  • Imprezy integracyjne,
  • Sekcje piłki nożnej i siatkowej,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń.
  • Pakiet relokacyjny zapewniony od Pracodawcy.
Benefity
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Ubezpieczenie na życie
  • Owoce
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Spotkania integracyjne

Podobne oferty pracy

Doradca Klienta B2B ds. Exportu

SLODKIE sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, ul. Chełmżyńska 180H

Wynagrodzenie: atrakcyjna podstawa + system prowizyjny Start pracy: Od zaraz Jak wygląda Twój dzień? Przegląd nowych zapytań i przygotowanie ofert Kontakt z klientami (telefonicznie, mailowo), negocjacje Finalizowanie zamówień i follow-up Współpraca z...

Key Account Manager 

Dussmann Polska Sp.z o.o. / mazowieckie, Warszawa, ul. Twarda

Twoje zadania: Sprzedaż usług porządkowo czystościowych oraz cateringu na terenie województwa mazowieckiego i łódzkiego Pozyskiwanie klientów oraz nawiązywanie z nimi relacji handlowych Zarządzanie relacjami z klientami Przygotowanie kalkulacji, ofert oraz...

Doradca ds. Sprzedaży Korporacyjnej

Klient portalu Praca.pl / podkarpackie, Rzeszów

Doradztwo i sprzedaż rozwiązań cyfrowych dla sektora korporacyjnego. Osiąganie celów sprzedażowych, budowa i zarządzanie portfelem klientów. Doświadczenie w sprzedaży B2B, wiedza o cyfrowej transformacji. Zaangażowanie, samodzielność, zdolności...

Doradca Klienta B2B

SLODKIE sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, ul. Chełmżyńska 180H

Wynagrodzenie: atrakcyjna podstawa + system prowizyjny Start pracy: Od zaraz Jak wygląda Twój dzień? Przegląd nowych zapytań i przygotowanie ofert Kontakt z klientami (telefonicznie, mailowo), negocjacje Finalizowanie zamówień i follow-up Współpraca z...