Lider zespołu administracji (K/M)
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Postępu 17b
Opis stanowiska:
  • Realizowanie zadań zleconych przez Dyrektora Operacyjnego i Kierownika Oddziału.
  • Organizacja właściwej pracy zespołu i delegowanie zadań.
  • Weryfikacja faktur kosztowych.
  • Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych.
  • Kontrola dokumentacji sprzedaży.
  • Realizacja bieżących zadań administracyjnych.
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji.
  • Nadzór nad archiwum działu.
  • Współpraca z działem księgowym.
  • Obsługa systemów klienckich.
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel.
  • Samodzielność, rzetelność i sumienność.
  • Umiejętności analityczne i przywódcze.
  • Umiejętności pracy w grupie i dobra organizacja czasu pracy.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Wykształcenie ekonomiczne, logistyczne, administracyjne będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie UoP.
  • Ciekawą pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Przyjazny proces rekrutacji i wdrożenia.
  • Pozytywną atmosferę, opartą na partnerstwie i wzajemnym szacunku.
  • Klarowny i sprawiedliwy system premiowania.
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • Pełne finansowanie opieki medycznej.
  • Ubezpieczenie na życie finansowane w całości przez pracodawcę.
  • Bogaty Pakiet Socjalny (wczasy pod gruszą, dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci i młodzieży, bony na święta, upominek z okazji narodzin dziecka).
  • Karta sportowa MultiSport lub MedicoverSport z dofinansowaniem.
  • Platforma benefitowa z opcją zakupu dofinansowanych voucherów.
  • Dofinansowanie do zakupu okularów w kwocie 750 zł.
  • Dostęp od platformy do nauki języków.
  • Przyjazne, zadbane biuro z parkingiem dla pracowników.
  • Platforma samorozwojowa G-Learning pozwalająca na rozwój kwalifikacji.