Location: Remote from Poland area
Your daily tasks:
- Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone).
- Performing daily tasks in an efficient and timely manner.
- Achieving quality goals for calls and customer satisfaction.
- Performing log analysis.
- Managing escalations by logging and tracking cases in systems.
- Encompassing 2 levels of technical support:
o Advanced advice which involves addressing complex network issues requiring programming and database administration.
o Technical advice including configuring software and servers.
What do we expect from you?
- Language: Proficiency in German (C1) and English (B2);
- Experience: Previous experience as an L2 Support Specialist is necessary.
- Technology:
- Knowledge of network equipment (firewalls, routers, Wi-Fi access points etc.) and developed computer skills;
- Experience in troubleshooting network connections;
- Good to have knowledge of either HTML/Java/C++/XML/SQL
- Database skills (SQL/Database maintenance)
- Personality: Motivated and enthusiastic.
Advantages will be:
- Active interest in technical industry, especially related to hardware;
- Ability to prioritize and plan;
- Independence AND ability to work with minimal supervision;
- Ability to solve problems;
- Attention to detail;
- Sales skills;
- Soft skills.
Working conditions:
- Relocation bonus - we will help you relocate to Warsaw;
- Type of contract you choose yourself (freelance contract for students or employment contract for non-studying employees);
- Basic salary + bonuses;
- Working hours: 9:00 am – 5:00 pm, Monday - Friday (8 hours a day);
- On-site work in our new office in Warsaw
What else should you know?
- Co-financing for glasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Childrens Day, etc.);
- We offer private Medicover insurance and various Medicover packages are available;
- Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle;
- Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Podobne oferty pracy
Młodszy Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych
DONE Deliveries sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań Klienta – tego Cię nauczymy, Prowadzenie negocjacji z...
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Obsługa klienta poprzez rozmowy telefoniczne i informowanie o ofertach. Utrzymywanie relacji, obsługa zapytań z różnych kanałów, organizacja spotkań. Współpraca z innymi działami. Wykształcenie minimum średnie, umiejętności komunikacyjne,...
Specjalista Obsługi Klienta
GRUPA PZU /
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji Badanie potrzeb klientów, prezentowanie propozycji sprzedażowych i przygotowywanie ofert Sprzedaż produktów Grupy PZU m.in. ubezpieczeniowych, emerytalnych, inwestycyjnych oraz bankowych Realizacja...
Customer Service advisor with Czech
Concentrix /
Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for...