Ogłoszenie numer: 9937018, z dnia 2025-06-12

Wirtualna Planeta sp. z o.o.

KYC Client Support Specialist with English

Miejsce pracy: Toruń

 

Opis stanowiska

Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko KYC Client Support Specialist, która będzie odpowiedzialna za:

  • Wsparcie klientów anglojęzycznych poprzez e-mail, czat oraz telefon,
  • Realizację codziennych zadań związanych z obsługą klienta,
  • Rozpatrywanie reklamacji oraz obsługę zgłoszeń związanych z weryfikacyjnymi i ogólnymi sprawami klienta,
  • Współpracę z innymi działami w zakresie uzupełniania profili klientów oraz analizy transakcji,
  • Weryfikację tożsamości klientów zgodnie z procedurami KYC/AML oraz ocenę ryzyka,
  • Identyfikację sygnałów mogących świadczyć o naruszeniu przepisów AML.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2/C1),
  • Doświadczenie w obszarze KYC, AML, finansach lub obsłudze klienta w sektorze bankowym,
  • Dostępność do pracy również w weekendy i w święta,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
  • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku oraz elastycznego dostosowania się do zmieniających się priorytetów,
  • Współpraca z zespołem oraz dbałość o szczegóły,
  • Preferowani kandydaci z Torunia, Bydgoszczy lub okolic.

Oferujemy

  • Przeszkolenie i wsparcie doświadczonych specjalistów,
  • Niezbędne narzędzie do pracy: służbowy telefon i laptop,
  • Umowa o pracę po okresie próbnym (podczas okresu próbnego-umowa zlecenie).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Lava Group S.C / mazowieckie, Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY

obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy Znajomość pakietu Office Łatwość w nawiązywaniu...

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

AMIGO-HURT Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...

Specjalista obsługi klienta

Concentrix / dolnośląskie, Wrocław

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...