Ogłoszenie numer: 9937018, z dnia 2025-06-12
Wirtualna Planeta sp. z o.o.
KYC Client Support Specialist with English
Miejsce pracy: Toruń
Opis stanowiska
Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko KYC Client Support Specialist, która będzie odpowiedzialna za:
- Wsparcie klientów anglojęzycznych poprzez e-mail, czat oraz telefon,
- Realizację codziennych zadań związanych z obsługą klienta,
- Rozpatrywanie reklamacji oraz obsługę zgłoszeń związanych z weryfikacyjnymi i ogólnymi sprawami klienta,
- Współpracę z innymi działami w zakresie uzupełniania profili klientów oraz analizy transakcji,
- Weryfikację tożsamości klientów zgodnie z procedurami KYC/AML oraz ocenę ryzyka,
- Identyfikację sygnałów mogących świadczyć o naruszeniu przepisów AML.
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2/C1),
- Doświadczenie w obszarze KYC, AML, finansach lub obsłudze klienta w sektorze bankowym,
- Dostępność do pracy również w weekendy i w święta,
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków,
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku oraz elastycznego dostosowania się do zmieniających się priorytetów,
- Współpraca z zespołem oraz dbałość o szczegóły,
- Preferowani kandydaci z Torunia, Bydgoszczy lub okolic.
Oferujemy
- Przeszkolenie i wsparcie doświadczonych specjalistów,
- Niezbędne narzędzie do pracy: służbowy telefon i laptop,
- Umowa o pracę po okresie próbnym (podczas okresu próbnego-umowa zlecenie).
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta
Lava Group S.C /
obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych kontakt mailowy i telefoniczny z klientem przygotowywanie wizualizacji z logo klienta budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy Znajomość pakietu Office Łatwość w nawiązywaniu...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
AMIGO-HURT Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję...
Specjalista obsługi klienta
Concentrix /
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze -...