Dla naszego wieloletniego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator / Koordynatorka ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 19/2025
Zadania:
  • Obsługa ofert zgodnie z instrukcjami sprzedaży
  • Koordynacja i aktualizacja działań logistycznych
  • Efektywne zarządzanie całym procesem obsługi zamówienia
  • Działania posprzedażowe (reklamacje, zwroty, monitorowanie płatności)
  • Wspieranie Account Managera w zakresie projektów sprzedażowych i marketingowych
Wymagania:
  • Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację
  • Znajomość systemu SAP 
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Pozytywne nastawienie :-)
Firma oferuje:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Dodatek żywieniowy
  • Pakiet szkoleń
  • Przyjazną atmosferę
  • Stanowisko zlokalizowane w Warszawie na Ursynowie
W celu wzięcia udziału w rekrutacji należy wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w tej rekrutacji. W innym przypadku Państwa aplikacja zostanie usunięta z systemu.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim (obsługa czatu video)

Klient portalu Praca.pl / pomorskie, Gdańsk

Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo zgodnie z najwyższymi standardami, Aktywne dążenie do osiągania wysokich wskaźników zadowolenia klientów, Zaangażowanie w rozumienie i rozwiązywanie problemów klientów. Biegła znajomość języka...

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem angielskim

Concentrix / lubelskie, Lublin

Zapewnienie wsparcia klienta przy zakupie samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami Bieżące raportowanie w systemach Znajomość języka angielskiego (min. C1) Dyspozycyjność do pracy w biurze w...

Customer Service Professional with Croatian

Foundever / mazowieckie, Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Foundever / mazowieckie, Warszawa

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...