Ogłoszenie numer: 10251668, z dnia 2025-09-11
Klient portalu Praca.pl
Konsultant z językiem niemieckim – obsługa klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami
- Rozwiązywanie problemów klientów z empatią i zaangażowaniem
- Realizacja wskaźników jakości i zadowolenia klientów
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1)
- Podstawowa znajomość języka angielskiego (min. A2)
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność
- Znajomość pakietu MS Office
- Motywacja do nauki i rozwoju zawodowego
Oferujemy
- Pracę zdalną lub z nowoczesnego biura w Gdańsku
- Realną możliwość awansu – większość managerów zaczynała na tym stanowisku
- Pakiet benefitów (Multisport, prywatna opieka medyczna)
- Dodatki socjalne: dofinansowanie wakacji, prezenty świąteczne dla dzieci, dopłaty do okularów
- Dostęp do szkoleń i programów rozwoju
Podobne oferty pracy
Technical Product Advisor with Hungarian
Concentrix /
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues. Explain non-technical customers how electronics...
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Diabetyk24 Sp. z o.o. /
Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
JUAN Sp. z o.o. /
Przygotowywanie i wysyłka ofert handlowych oraz korespondencja z klientami. Prowadzenie i obsługa procesów sprzedażowych. Analiza potrzeb klientów oraz poszukiwanie możliwości rozwoju współpracy. Tworzenie raportów, zestawień i analiz wspierających dział...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta...