- Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę
- Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące
- Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami Vodafone
- Identyfikować problemy i proaktywnie eliminować błędy
- Dokumentować wszystkie zgłoszenia zgodnie z istniejącymi procesami
- Znasz język niemiecki na poziomie min. B2
- Chcesz pracować z nami w biurze - stawiamy na relacje w zespole!
- Dysponujesz czasem by pracować w pełnym wymiarze godzin
- Dyspozycyjność od stycznia 2025
- Wynagrodzenie podstawowe 7500zł + bonus nawet do 2000zł
- Grafik między poniedziałkiem a sobotą, ale pracujemy 5 dni w tygodniu :) (7:30 – 20:00)
- Dni wolne w czasie niemieckich świąt narodowych
- Interaktywne, 6-tygodniowe szkolenie na start (tak, za nie też otrzymasz wynagrodzenie! :D)
- Umowę o pracę i pakiet medyczny - ale to ma w sumie każdy ;) a my dodatkowo...
- Fajny zespół w którym każdy jest wyjątkowy i ma coś fajnego w zanadrzu ;)
- MyBenefit - Multisport dla fit-maniaków, bilety do kina, voucher na pyszne.pl - w sumie to Ty wybierzesz!
- Integracje - bo lubimy spędzać razem czas i celebrować sukcesy!
- Program Talent Development: realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych
- CNX Academy: program mentoringowy
- CNX University: dostęp do bazy niezliczonych szkoleń online
- Program poleceń: pracuj z przyjaciółmi i zarabiaj!
Podobne oferty pracy
Specjalista wsparcia technicznego klienta z językiem włoskim
Concentrix /
Wsparcie klienta w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz obsługa posprzedażowa (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Bieżące raportowanie w systemach. Znajomość języka włoskiego na poziomie C1 oraz angielskiego...
Pracownik Helpdesk z językiem włoskim
Concentrix /
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...
Pracownik Helpdesk z językiem włoskim
Concentrix /
Obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair za pośrednictwem rozmów telefonicznych, czatu oraz e-maila. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie pasażerom w sytuacjach podróżniczych. Rozwiązywanie codziennych problemów pasażerów, zarządzanie...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem włoskim
Concentrix /
Zadania: Obsługa klientów linii lotniczej, obejmująca wszystkie etapy podróży – od planowania do przylotu. Udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów oraz obsługa reklamacji i zgłoszeń dotyczących bagażu. Komunikacja z klientami za pośrednictwem...