Ogłoszenie numer: 9964819, z dnia 2025-06-20

Klient portalu Praca.pl

Konsultant z językiem francuskim

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klienta francuskojęzycznego przez email.
  • Rozwiązywanie problemów, analiza interakcji, korzystanie z narzędzi.
  • Przetwarzanie zwrotów, zarządzanie reklamacjami zgodnie z RODO.
  • Zapewnienie profesjonalnego kontaktu z klientem.
  • Praca z systemami, zachowanie wysokiej dokładności.

Wymagania

  • Znajomość języków francuskiego i angielskiego na poziomie C1.
  • Umiejętności komunikacyjne, analityczne, empatyczne.
  • Zręczność pisania, biegłość w obsłudze komputera.
  • Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej.

Oferujemy

  • Umowę o pracę, konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Pakiet szkoleń i benefitów, programy rozwojowe.
  • Nowoczesne środowisko pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite...

Тревел консультант с знанием русского языка

Concentrix / śląskie, Katowice

Общаться с клиентами — по телефону, в чате и по электронной почте. Вы будете помогать им на каждом этапе — будь то планирование поездки или...

Customer Service Advisor with German

Concentrix / śląskie, Katowice

Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...

2025-07-05

Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)

Concentrix / śląskie, Katowice

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...

2025-07-05