FiVOCS Sp. z o.o. to jest firma rozwijająca się firma w Szczecinie od 2017 roku. Oferujemy wykwalifikowane wsparcie techniczne pierwszego kontaktu dla naszego klienta. Jeśli szukasz przyjaznego miejsca pracy wraz z młodym i dynamicznym zespołem dla swojego rozwoju zawodowego aplikuj teraz!
- Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego;
- Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych;
- Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze (od poniedziałku do piątku);
- Odpowiedzialność w przetwarzaniu danych osobowych;
- Chęć pracy z ludźmi;
- Pozytywne nastawienie do pracy.
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę)
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od Twojej wiedzy i kwalifikacji;
- Możliwość pracy w zróżnicowanym kulturowo, międzynarodowym środowisku
- Świetną atmosferę – pracę w przyjaznym i dynamicznym zespole w firmie, w której wszyscy traktujemy się po partnersku i mówimy sobie po imieniu;
- Oferujemy pełen trening przygotowujący do podjęcia pracy.
Podobne oferty pracy
Customer service specialist in the automotive with German
Concentrix /
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Travel Advisor with Greek Expertise
Concentrix /
Your responsibilities Connecting Across Channels: Engage with adventurers via phone, chat, and email, making every interaction a step into their next great story. Whether inbound or outbound, your communication will be the bridge between dreams and reality....
Technical Customer Advisor with Swedish
Concentrix /
Handling inbound calls – 60%/chats – 40% (Swedish market) Handling telephone applications from technicians and installers of photovoltaic devices Diagnosing and resolving reports Control of appropriate technical solutions Collaborate with other levels of...
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...