Ogłoszenie numer: 9930295, z dnia 2025-06-13
Klient portalu Praca.pl
Konsultant wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Pierwszoliniowa obsługa niemieckojęzycznych klientów bankowych.
- Udoskonalanie jakości usług przez aktywne rozwiązywanie problemów.
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami.
- Efektywna współpraca zespołowa.
Wymagania
- Biegłość w języku niemieckim (minimum B2+).
- Umiejętności interpersonalne oraz problemlubne.
- Znajomość branży bankowej i nastawienie na pracę w zespole.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w sektorze finansowym z możliwościami rozwoju.
- Benefitowy pakiet, w tym opieka zdrowotna i karta sportowa.
- Programy szkoleniowe i atrakcyjne wynagrodzenie.
- Inicjatywy integracyjne i motywacyjne, np. wspólne spotkania.
Podobne oferty pracy
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim
Concentrix /
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach...
Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
Concentrix /
Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...
Customer Support Specialist with Dutch in the retail industry
Concentrix /
Deliver written customer support via email for the Dutch market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...
Backoffice-Kundensupport-Spezialist mit Deutschkenntnissen
Concentrix /
Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite Rückerstattungen...