- Pierwszy punkt kontaktu dla klientów w sprawach podróży premium.
- Doradzanie w zakresie lotów, produktów, usług online, metod płatności, programów lojalnościowych.
- Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych form płatności.
- Wsparcie dla klientów napotykających trudności w podróży.
- Asystowanie pasażerom przez rozmowy telefoniczne lub czat.
- Budowanie trwałych relacji z klientami opartych na zaufaniu.
- Biegłość w języku norweskim (C1) i angielskim (B2).
- Skłonność do pomagania, współpracy oraz entuzjazm.
- Cierpliwość i otwartość umysłu.
- Umiejętność słuchania i klarownej komunikacji.
- Precyzyjność i dbałość o szczegóły.
- Wysoka organizacja pracy.
- Dyspozycyjność do pracy w biurze w Warszawie.
- Pracę dla renomowanej nordyckiej linii lotniczej – SAS.
- Równe szanse dla wszystkich, bez względu na wiek, płeć i inne czynniki.
- Płatne, dwumiesięczne szkolenie z możliwością nauki poprzez praktykę oraz wsparcie od dedykowanego opiekuna.
- Międzynarodowe i różnorodne środowisko pracy.
- Inwestycje w rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring.
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy.
Podobne oferty pracy
Techniczny Doradca Klienta z językiem niemieckim
Concentrix /
Co na Ciebie czeka? Misja specjalna: Będziesz pierwszym kontaktem dla naszych klientów niemieckojęzycznych — odbierając połączenia i odpowiadając na maile, pomożesz im rozwiązywać techniczne zagadki i sprawisz, że poczują się naprawdę zaopiekowani....
Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego
Concentrix /
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i...
Pracownik ds. wsparcia technicznego dla klienta niemieckojęzycznego
Concentrix /
Lubisz pomagać, masz doświadczenie w obsłudze klienta, a manuale techniczne nie są dla Ciebie czarną magia? :) Niemiecki to Twój atut, a angielski nie jest Ci obcy? Dołącz do naszego zespołu, któremu nie są straszne żadne wyzwania :) Pomoc techniczna dla...
Customer advisor with Finnish for TV streaming provider
Concentrix /
Provide assistance via phone, email or chat Deliver technical support for the streaming company, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and professionalism, Serve B2B and B2C clients on...