- Umawianie spotkań telefonicznie.
- Wsparcie działu sprzedaży.
- Utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
- Umiejętność organizowania pracy.
- Zaangażowanie.
- Znajomość pakietu Microsoft Office.
- Praca biurowa.
- Stałe godziny pracy: 08:00-16:00, od poniedziałku do piątku.
- Możliwość zdobywania doświadczenia i rozwijania umiejętności zawodowych.
- Idealne dla studentów uczących się zaocznie.
Podobne oferty pracy
Telemarketer / Telemarketerka
Klient portalu Praca.pl /
Telefonicznie umawianie spotkań. Wsparcie działu sprzedaży. Utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Umiejętność organizowania pracy. Zaangażowanie. Znajomość pakietu Microsoft Office.
Konsultant ds. Wsparcia Serwisowego / Konsultant Contact Center
Bawaria Motors Sp. z o.o. /
Twoje obowiązki: Telefoniczny kontakt z Klientami infolinii przychodzącej oraz wychodzącej Wspieranie działań sprzedażowych poprzez identyfikację potrzeb klientów i generowanie szans sprzedażowych Udzielanie informacji o ofertach, usługach i promocjach w...
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
T-Mobile Polska /
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych...
Konsultant Telefoniczny
Klient portalu Praca.pl /
Komunikacja telefoniczna z klientami, Obsługa posprzedażowa, Wsparcie techniczne, Współpraca z innymi działami firmy, Zarządzanie bazą danych klientów, Podnoszenie pozytywnego wizerunku firmy, Profesjonalne działanie w odpowiedzi na potrzeby klientów....