Ogłoszenie numer: 9906841, z dnia 2025-06-02
Klient portalu Praca.pl
Konsultant telefoniczny
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Obsługa klienta przez telefon, email i chat, dokumentacja w CRM, monitorowanie działań, praca zespołowa w celu optymalizacji jakości obsługi.
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta / call center (1 rok), biegłość w niemieckim (C1), znajomość angielskiego (B2), odporność emocjonalna, samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, preferowane doświadczenie w branży motoryzacyjnej i CRM.
Oferujemy
- Praca zdalna, atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia branżowe, pakiet benefitów, wsparcie menedżerskie, stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
Podobne oferty pracy
Specialist customer care qa agent
Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu /
Odpowiadanie za monitorowanie i ocenę interakcji zespołu obsługi klienta, obejmujących połączenia, zgłoszenia, czaty i wiadomości;Analiza danych metryk i kluczowych wskaźników efektywności (KPI) z wykorzystaniem narzędzi raportowych i pulpitów...
Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale serwisu
widziszwszystko sp. z.o.o /
Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb Obsługa posprzedażowa Wsparcie techniczne Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami Ścisła...
Pracownik ds. Obsługi Zamówień
WALTER KOMPRESSORTECHNIK POLSKA Sp. z o.o. /
Obowiązki: Obsługa pełnego cyklu zamówień zgodnie z obowiązującymi procedurami. Wsparcie działu sprzedaży w codziennych działaniach. Zarządzanie dokumentacją oraz jej archiwizacja. Przetwarzanie zamówień i zleceń. Komunikacja bezpośrednia z klientami...
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Stał kontakt z klientem będziesz kluczową osobą w komunikacji z klientami, wspierając ich i rozwijając swoje umiejętności interpersonalne. Misja, która ma znaczenie Twój wkład pomoże w poprawie życia zwierząt, co przyniesie Ci codzienną satysfakcję....