Ogłoszenie numer: 9632179, z dnia 2025-03-30

Klient portalu Praca.pl

Konsultant Telefoniczny

Miejsce pracy: Gdynia

 

Opis stanowiska

  • Dotarcie do potrzeb klientów.
  • Prezentowanie rozwiązań najwyższej jakości.
  • Wsparcie i doradztwo dla klientów.
  • Skuteczne przekonywanie do skorzystania z ofert.
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami.

Wymagania

  • Podejście pełne zaangażowania.
  • Optymizm i konsekwencja w działaniu.
  • Podstawowa znajomość obsługi komputera.
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa plus prowizja do 6000 zł.
  • Elastyczny czas pracy: do wyboru zmiany 9.30-16.00 lub 11.30-18.00, tylko w dni robocze.
  • Gwarancja wolnych weekendów.
  • Korzystne zniżki na produkty i usługi firmy.
  • Dofinansowanie karty MultiSport.
  • Obszerne wsparcie w rozwoju zawodowym.
  • Umowę zlecenie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Konsultant Działu Telemarketingu

VECTRA S.A. / pomorskie, Gdynia

Co Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja nawet do 6000 zł! Elastyczne godziny pracy: 9.30-16.00 lub 11.30-18.00 od poniedziałku do piątku. Wolne weekendy! Ekskluzywne zniżki na nasze produkty i usługi. Dofinansowanie do karty MultiSport....

2025-03-28

Konsultant do spraw handlu międzynarodowego

Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu / małopolskie, Kęty

utrzymywanie stałych i nawiązywanie nowych relacji z dostawcami z krajów takich jak Turcja, Chiny, Francja, składanie zamowień na dostawe towarów, w tym także prowadzenie negocjacji, monitorowanie terminowych dostaw komponentów potrzebnych do produkcji...

2025-03-25

Konsultant Obsługi Klienta z językiem angielskim

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Odpowiadanie na zapytania dotyczące rezerwacji noclegów, punktów lojalnościowych, wsparcia przy płatnościach i zwrotach kosztów. Rejestrowanie i monitorowanie interakcji z klientami za pomocą dedykowanych narzędzi. Zarządzanie kanałami komunikacji:...

2025-03-05