Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
Certyfikaty dotyczące szkoleń w zakresie obsługi klienta call center, zdolność do nawiązywania kontaktu z klientem, szybka reakcja na jego potrzeby, empatia, cierpliwość, umiejętności komunikacyjne
Legionowo
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 30,50 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Podobne oferty pracy
Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)
Contact Center Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny Budowanie pozytywnych relacji z klientami Współpraca z zespołem...
Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami
Private Corporate Consulting Sp. z o.o. /
Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy...
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Powiatowy Urząd Pracy w Policach /
Obsługa klientów w zakresie sprzedaży szkoleń - zapisy na szkolenia, zapisy modeli, prezentowanie oferty; tworzenie raportów; współpraca z zespołem ds. rekrutacji i sprzedaży. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia:...
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
T-Mobile Polska /
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych...