Ogłoszenie numer: 9672409, z dnia 2025-04-09
Klient portalu Praca.pl
Konsultant Telefoniczny
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Profesjonalna obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
- Rozwiązywanie problemów Klientów oraz udzielanie informacji
- Realizacja celów obsługowych i sprzedażowych
- Dbanie o wysoką jakość obsługi
Wymagania
- Komunikatywność i umiejętność budowania relacji
- Chęć do nauki i rozwoju
- Pozytywne nastawienie i motywacja do osiągania celów
- Podstawowa znajomość obsługi komputera
- Mile widziane doświadczenie w call center
- Wykształcenie minimum średnie
Oferujemy
- Elastyczny grafik
- Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy
- Umowę zlecenie
- Szkolenia i możliwość rozwoju
- Pracę w zespole pełnym pozytywnej energii
- Atrakcyjne benefity: Karta Multisport, dofinansowanie opieki medycznej
Podobne oferty pracy
Pracownik telefonicznej obsługi klienta (również z orzeczeniem)
ManpowerGroup /
Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Obsługa klienta (klienci indywidualni i biznesowi) w ramach połączeń przychodzących – telefon i czat Bieżące odpowiadanie na zapytania klientów – wsparcie klienta w...
Asystent / Asystentka ds. wsparcia sprzedaży - telefoniczne umawianie spotkań
Piotr Turczyński Consulting /
Telefoniczne umawianie konsultantów z działu sprzedaży z nowymi klientami Aktywne obdzwanianie potencjalnych klientów i wstępna prezentacja oferty Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz przekazywanie leadów do zespołu sprzedażowego Realizacja celów...
Specjalista ds. administracyjnych w Dziale Sprzedaży
Śląskie Laboratoria Analityczne Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: kontakt telefoniczny z nowymi klientami poszukiwanie nowych obszarów sprzedaży tworzenie baz danych i aktualizacja istniejących analiza rynku aktywne uczestnictwo na forach internetowych, w tym forach social mediów celem poszukiwania szans...
Konsultant Biura Obsługi Klienta
Symfonia Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków : Obsługa klientów firmy Symfonia zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami wewnętrznymi; Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów firmy Symfonia; Udzielanie informacji o ofercie oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych...