Ogłoszenie numer: 9500779, z dnia 2025-02-23
Klient portalu Praca.pl
Konsultant telefoniczny
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Udzielanie szczegółowych informacji klientom na temat naszej oferty ubezpieczeniowej oraz promocji produktów.
- Obsługa zapytań klientów przez telefon oraz korespondencja pisemna.
- Dbałość o utrzymanie wysokiej jakości relacji z klientami.
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Chęci do nauki o produktach ubezpieczeniowych (oferujemy kompleksowe szkolenia).
- Min. średnie wykształcenie.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
- Komunikatywność.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat (początkowo umowa zlecenie, następnie umowa o pracę).
- Elastyczne godziny pracy (08:00-16:00, 09:00-17:00 lub 10:00-18:00).
- Pakiet szkoleniowy oraz ciągłe wsparcie w trakcie pracy.
- Możliwości rozwoju wewnętrznego i awansu.
- Atrakcyjne benefity (Karta Multisport, Medicover).
- Po okresie wdrożenia możliwość pracy zdalnej.
Podobne oferty pracy
Konsultant / Konsultantka w Contact Center
T-Mobile Polska /
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych...
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
T-Mobile Polska /
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem...
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
T-Mobile Polska /
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem...
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
T-Mobile Polska /
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem...