Ogłoszenie numer: 9615385, z dnia 2025-04-07

Klient portalu Praca.pl

Konsultant telefoniczny

Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski

 

Opis stanowiska

  • Komunikacja telefoniczna z klientami,
  • Obsługa posprzedażowa,
  • Wsparcie techniczne,
  • Współpraca z innymi działami firmy,
  • Zarządzanie bazą danych klientów,
  • Podnoszenie pozytywnego wizerunku firmy,
  • Profesjonalne działanie w odpowiedzi na potrzeby klientów.

Wymagania

  • Łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Umiejętności organizacyjne,
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność,
  • Znajomość Microsoft Office,
  • Preferowane doświadczenie w kontakcie z klientami,
  • Samodzielność i umiejętność planowania.

Oferujemy

  • Wynagrodzenie odpowiadające umiejętnościom i doświadczeniu,
  • Elastyczne formy zatrudnienia,
  • Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Szkolenia i rozwój zawodowy,
  • Autonomia działania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

Conrad Electronic Sp. z o.o. / małopolskie, Kraków, Prądnik Czerwony

Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta Kontrola poprawności...

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

Coral Travel Poland Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie...

Młodszy specjalista ds. kontaktu z klientem w języku czeskim i angielskim

DEKRA Praca Sp. z o.o. / małopolskie, Niepołomice, k. Krakowa

Miejsce pracy: Niepołomice / Home Office Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń i zapytań klientów (telefonicznie i mailowo) Zarz ą dzanie danymi oraz dokumentacj ą (back office) Wsp ół praca z dzia ł em sprzeda ż y i magazynem zewn ę trznym Przestrzeganie...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

SK Polska Sp. z o.o. / mazowieckie, Wołomin

Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów. Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień. Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży. Organizacja transportu do klienta. Wprowadzanie danych do systemu oraz dbanie o prawidłowy obieg...