Ogłoszenie numer: 10261958, z dnia 2025-09-14
Klient portalu Praca.pl
Konsultant Telefoniczny
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska
- Telefoniczna sprzedaż usług i udzielanie informacji o ofertach.
- Budowanie relacji z potencjalnymi słuchaczami.
- Obsługa zapytań od potencjalnych słuchaczy z źródeł online.
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi słuchaczy.
- Umawianie spotkań.
- Utrzymywanie pozytywnych relacji ze słuchaczami.
- Wsparcie współpracowników w technikach sprzedaży.
- Współpraca z innymi zespołami firmy.
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie.
- Nastawienie na realizację celów sprzedażowych.
- Komunikatywność i łatwość w rozmowach.
- Doświadczenie w Contact Center lub obsłudze klienta.
- Dobra organizacja pracy i zaangażowanie.
- Znajomość technik sprzedaży mile widziana.
- Gotowość do samorozwoju i otwartość na nowości.
Oferujemy
- Odpowiednie wynagrodzenie.
- Swoboda ubioru.
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat.
Podobne oferty pracy
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Elanders Polska Sp. z o.o. /
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu odpowiednich działów) weryfikację i uzupełnianie danych w systemie...
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Reklamacji
Candellux Lighting Sp. z o.o. /
Zakres obowiązków: obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace m.in. Allegro, Nasuso/Naduvi, Galeria Market), mail, telefon, zakładanie nowych klientów w systemie i panelu...
Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim
Concentrix /
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych...
Pracownik ds. Obsługi klienta
Grupa Pascal /
Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert, Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem, Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych,...