Dla naszego nowego międzynarodowego biura w Gliwicach (Polska) poszukujemy zmotywowanych pracowników, którzy wspólnie z nami zbudują zespół do obsługi klienta i planowania usług, wspierający naszych klientów i opiekunów w pięciu lokalizacjach w Niemczech.
Konsultant telefoniczny z j. niemieckim
Miejsce pracy: Gliwice
Twoje zadania:
  • Obsługa klienta z Niemiec telefonicznie i pisemnie,
  • Organizacja pracy opiekunów w Niemczech,
  • Współpraca z niemieckimi planistami i doradcami klienta,
  • Nadzór nad dokumentacją cyfrową i rejestrowaniem czasu pracy,
  • Planowanie urlopów i koordynacja pracy opiekunów,
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez efektywną organizację.
Twój profil:
  • Znajomość języka niemieckiego (mowa i pismo),
  • Umiejętności komunikacyjne, empatia, nastawienie na klienta,
  • Kompetencje organizacyjne, zdolność szybkiego uczenia się,
  • Doświadczenie w administracji lub obsłudze klienta będzie atutem,
  • Biegłość w obsłudze narzędzi cyfrowych i MS Office,
  • Samodzielność i odpowiedzialność.
Co oferujemy:
  • Stanowisko w biurze w Gliwicach,
  • Dodatki: premie, prowizje, imprezy firmowe, bezpłatne napoje,
  • Elastyczne godziny pracy, wolne weekendy,
  • Możliwość pracy zdalnej,
  • Intensywne szkolenie i wsparcie doświadczonych kolegów,
  • Międzynarodowy, serdeczny zespół, płaska struktura, wzajemne wsparcie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Customer Support Specialist with German

Concentrix / śląskie, Katowice

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...

Customer service specialist in the automotive industry with Italian

Concentrix / śląskie, Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance...

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i...

Konsultant Obsługi Klienta z Językiem Węgierskim

Concentrix / śląskie, Katowice

Obsługa klientów telefonicznie, mailowo i poprzez chat. Postępowanie zgodnie z procedurami firmy. Rozwiązywanie reklamacji i zarządzanie zamówieniami. Wsparcie techniczne i proces zakupowy klienta. Dążenie do zwiększenia satysfakcji klientów. Biegła...