- Obsługa klientów telefonicznie, mailowo i poprzez chat.
- Postępowanie zgodnie z procedurami firmy.
- Rozwiązywanie reklamacji i zarządzanie zamówieniami.
- Wsparcie techniczne i proces zakupowy klienta.
- Dążenie do zwiększenia satysfakcji klientów.
- Biegła znajomość węgierskiego (C1/C2) i angielskiego (B2).
- Doświadczenie w obsłudze klienta i kompetencje IT.
- Umiejętność pracy zespołowej i wsparcia kolegów.
- Preferowane wykształcenie średnie i znajomość nowych technologii.
- Praca w nowoczesnym biurze z szerokim pakietem benefitów.
- Możliwość rozwoju i szkoleń.
- Międzynarodowe środowisko pracy i atrakcyjne bonusy.
Podobne oferty pracy
Konsultant telefoniczny z j. niemieckim
Carework Plus Sp. z o.o. /
Twoje zadania: Obsługa klienta z Niemiec telefonicznie i pisemnie, Organizacja pracy opiekunów w Niemczech, Współpraca z niemieckimi planistami i doradcami klienta, Nadzór nad dokumentacją cyfrową i rejestrowaniem czasu pracy, Planowanie urlopów i koordynacja...
Customer Support Specialist with German
Concentrix /
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...
Customer service specialist in the automotive industry with Italian
Concentrix /
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Concentrix /
Obsługa klientów lidera branży tytoniowej za pośrednictwem czatu, maila oraz telefonu, Udzielanie informacji na temat statusu zamówień, dostaw, reklamacji i zwrotów, Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych - np. dotyczących ładowania i...