Ogłoszenie numer: 10119638, z dnia 2025-08-02

Klient portalu Praca.pl

Konsultant obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Profesjonalna obsługa klientów drogą telefoniczną oraz mailową, z zachowaniem najwyższych standardów,
  • Realizacja celów dotyczących poziomu satysfakcji klientów wyznaczonych przez naszych managerów,
  • Aktywne wsparcie klientów, z pełnym zrozumieniem ich potrzeb i problemów.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz podstawowa angielskiego (A2),
  • Wysoka kultura osobista i umiejętność budowania pozytywnych relacji,
  • Sprawność w obsłudze pakietu MS Office,
  • Motywacja, chęci nauki oraz rozwoju zawodowego.

Oferujemy

  • Możliwość dynamicznego rozwoju – większość naszych managerów zaczynała właśnie od tego stanowiska,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz dodatkowe świadczenia socjalne,
  • Pracę w systemie hybrydowym,
  • Przyjazne środowisko i liczne inicjatywy wspierające zdrowy tryb życia, rozwój umiejętności i integrację zespołu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Foundever / mazowieckie, Warszawa

PRACA ZDALNA Rola Specjalisty ds. obsługi klienta obejmuje odbieranie połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na maile od użytkowników sprzętu do pomiaru glukozy we krwi dedykowanego dla osób z cukrzycą. Specjaliści ds. obsługi klienta udzielają...

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

Specjalista ds. obsługi klienta

NOUVION sp. z o.o. / wielkopolskie, Szamotuły

Zakres obowiązków: Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz działami wewnętrznymi w firmie, Zarządzanie i przejęcie odpowiedzialności za zapytania przychodzące od klientów oraz działów produkcji i sprzedaży, Realizowanie...

Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta

Bank Spółdzielczy w Raszynie / mazowieckie, Raszyn

Opis Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa. Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości. Realizacja operacji bankowych (wpłaty, wypłaty, przelewy) Udzielanie informacji o ofercie banku. Dbanie o utrzymanie jak...