Ogłoszenie numer: 9515761, z dnia 2025-03-05
Klient portalu Praca.pl
Konsultant Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Odpowiadanie na zapytania dotyczące rezerwacji noclegów, punktów lojalnościowych, wsparcia przy płatnościach i zwrotach kosztów.
- Rejestrowanie i monitorowanie interakcji z klientami za pomocą dedykowanych narzędzi.
- Zarządzanie kanałami komunikacji: telefon, e-mail, czat.
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi i satysfakcji klientów.
- Udzielanie fachowej, spersonalizowanej porady dotyczącej oferowanych usług.
Wymagania
- Biegła znajomość języka polskiego (C2) oraz języka angielskiego (minimum B2).
- Biegłość w obsłudze Microsoft Office i innych programów komputerowych.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność rozwiązywania problemów.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w branży hospitality – atut.
- Umiejętność wyznaczania priorytetów, planowania oraz dbałość o szczegóły.
- Preferowany status studenta.
Oferujemy
- Umowę o pracę (lub umowę zlecenie dla studentów).
- Elastyczny, system zmianowy (od poniedziałku do niedzieli, między 7:00 a 22:00).
- Pracę w pełni zdalną z terenu Polski wraz z pełnym wyposażeniem.
- Atrakcyjne benefity: współfinansowanie okularów i wakacji, program poleceń, vouchery, prywatne ubezpieczenie Medicover.
- Kartę Multisport oraz udział w programie Everbetter promującym zdrowy styl życia.
- Możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową.
Podobne oferty pracy
Back-office Specialist with Greek or German
HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd. /
Main responsibilities: Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the companys products; Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses; Working closely with internal company departments; Offering prompt...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim i angielskim (Help Desk)
Klient portalu Praca.pl /
Profesjonalna obsługa klientów niemieckojęzycznych przez telefon, email oraz chat. Efektywne zarządzanie i procesowanie zgłoszeń w systemie ticketowym. Samodzielne rozwiązywanie problemów technicznych oraz eskalowanie skomplikowanych przypadków. Utrzymywanie...
Back-office Specialist with Flemish / Norwegian / Finnish / Danish
HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd. /
Main responsibilities: Interacting with clients exclusively through email and live chat to discuss the companys products; Keeping players informed about new requirements and upcoming bonuses; Working closely with internal company departments; Offering prompt...
Konsultant
Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie /
rozmawianie przez telefon z klientami, często wietnamskojęzycznymi, udzielanie pełnej informacji oraz porad i pomocy klientom przy doborze odpowiednich towarów przez telefon, odpowiadanie klientom na wiadomości elektroniczne, często w języku wietnamskim,...