Promujemy rozwój, wsparcie i ciągłą mapę kariery dla każdego pracownika.
Opis stanowiska:
- Praca w zespole obsługi klientów dla prestiżowej marki
- Rozwój umiejętności w obszarze nowoczesnych rozwiązań Customer Experience
- Współpraca z 1200 specjalistami w Polsce
- Biegła obsługa komputera
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1
- Umiejętność aktywnego słuchania i skutecznej komunikacji
- Stałe łącze internetowe, minimalne prędkości: 5 Mbps pobieranie, 2 Mbps wysyłanie
- Cechuje Cię dokładność, empatia i gotowość do nauki
- Niezależnie od doświadczenia, daj sobie szansę na rozwój w naszym zespole
- Wynagrodzenie 7100 zł brutto miesięcznie plus premia do 2000 zł
- Możliwość pracy stacjonarnej (Gdańsk, Olsztyn), zdalnej lub hybrydowej
- Wprowadzające szkolenie i codzienne wsparcie
- Realne ścieżki awansu, 50% wyższych stanowisk obsadzanych przez wewnętrznych pracowników
- Program poleceń pracowniczych z bonusem do 3000 zł za polecenie
- Pakiet benefitów: opieka zdrowotna, karta sportowa, dofinansowanie do wypoczynku i inne
- #### Obowiązki:
- Analiza procedur i odpowiedzi na pytania klientów
- Porady techniczne, organizacja wizyt serwisowych
- Oferta dodatkowych usług i ubezpieczeń
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
Customer Service Specialist - Italian or Spanish
Foundever /
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...
Customer Service Specialist with German and English
Foundever /
Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Praca.pl /
Opis stanowiska Kontakt z klientami – mailowy i telefoniczny, Przygotowywanie ofert i wizualizacji dopasowanych do potrzeb klienta, Udział w obsłudze zamówień na każdym etapie, Aktualizacja danych w systemie CRM, Budowanie długofalowych relacji i pozytywnego...