Ogłoszenie numer: 9914398, z dnia 2025-06-04
Klient portalu Praca.pl
Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- odbieranie połączeń i odpowiadanie na zapytania mailowe,
- pomoc w rozwiązywaniu zgłoszeń i udzielanie informacji,
- dbanie o wysoką jakość obsługi i dobre relacje z klientami,
- współpraca z innymi członkami zespołu przy realizacji celów operacyjnych.
Wymagania
- swobodna komunikacja w języku czeskim (warunek konieczny),
- pozytywne nastawienie i łatwość w nawiązywaniu kontaktu,
- dobra organizacja pracy i umiejętność działania w zmiennym tempie,
- sprawne posługiwanie się komputerem, skrzynką e-mail i czatem.
Oferujemy
- elastyczny grafik pracy (również w weekendy i wieczorami),
- współpracę w ramach umowy zlecenia,
- dostęp do prywatnej opieki medycznej i karty sportowej,
- udział w programie premiowym za polecenia,
- kompleksowe wdrożenie i wsparcie na każdym etapie współpracy.
Podobne oferty pracy
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu /
Zapoznanie się z oferowanymi produktami.Przygotowanie do prowadzenia rozmów z klientem.Nawiązywanie kontaktu z klientem poprzez rozmowę telefoniczną, na początku pod nadzorem opiekuna.Udzielanie informacji o usługach/ofertach/produktach.Dokumentowanie...
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Contact Center Sp. z o.o. /
Twoje zadania: Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych (85% w języku polskim, 15% w języku angielskim) Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego dotyczącego bankomatów Rozwiązywanie zgłoszeń i współpraca z odpowiednimi działami w celu...
Konsultant Telefoniczny
Klient portalu Praca.pl /
Komunikacja telefoniczna z klientami, Obsługa posprzedażowa, Wsparcie techniczne, Współpraca z innymi działami firmy, Zarządzanie bazą danych klientów, Podnoszenie pozytywnego wizerunku firmy, Profesjonalne działanie w odpowiedzi na potrzeby klientów....
Konsultant ds. Obsługi Klienta
InterKadra Sp. z o.o. /
Do Twoich obowiązków będzie należało: kontakt telefoniczny z Klientami - obsługa połączeń przychodzących, wsparcie Naszego Klienta, w zakresie realizacji polityki sprzedaży produktów i usług, realizowanie indywidualnych celów sprzedażowych i...