- Obsługa klientów niemieckojęzycznych oraz przygotowywanie ofert handlowych
- Doradztwo techniczne i handlowe w zakresie oferowanych produktów
- Realizacja sprzedaży i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
- Współpraca z działami firmy w celu realizacji zamówień
- Analiza rynku i udział w szkoleniach podnoszących kompetencje
- Komunikatywna znajomość języka niemieckiego (B2)
- Dobra organizacja pracy i samodzielność
- Umiejętności sprzedażowe i obsługi komputera
- Znajomość oprogramowania biurowego (Excel/Google Sheets)
- Wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole
- Doświadczenie w sporządzaniu ofert handlowych
- Znajomość branży budowlanej, okien i drzwi
- Atrakcyjne wynagrodzenie i elastyczne formy zatrudnienia
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach branżowych
- Praca w nowoczesnym biurze i międzynarodowym środowisku
- Spotkania integracyjne, dostęp do kawy/herbaty
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta - Usługi Bankowe (niemiecki i angielski)
Klient portalu Praca.pl /
Reagowanie na ogólne pytania dotyczące produktów kredytowych oraz usług mobilnych i internetowych Wsparcie w autoryzacji klientów, w tym aktywacja i blokada kart, zamówienia zastępczych i inne związane z kontem działania Zarządzanie limitami karty oraz...
Customer Support Specialist with German
Concentrix /
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when...
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Concentrix /
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden....
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego - z j. francuskim i angielskim
Klient portalu Praca.pl /
Codzienna praca w wsparciu technicznym (telefon, e-mail, czat) Skuteczne rozwiązywanie problemów technicznych dla klientów Utrzymanie wysokiej satysfakcji klienta w każdej interakcji Współpraca z zespołami wyższego poziomu w celu rozwiązywania złożonych...