- Zarządzanie komunikacją z klientami przez telefon, e-mail i chat.
- Wprowadzanie danych do systemu i rozwiązywanie zgłoszeń.
- Rozpoznawanie i odpowiadanie na potrzeby klientów.
- Utrzymanie wysokiej jakości obsługi.
- Zarządzanie komunikacją z klientami przez telefon, e-mail i chat.
- Wprowadzanie danych do systemu i rozwiązywanie zgłoszeń.
- Rozpoznawanie i odpowiadanie na potrzeby klientów.
- Utrzymanie wysokiej jakości obsługi.
- Elastyczne godziny pracy (system zmianowy).
- Szkolenie wdrożeniowe.
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
Podobne oferty pracy
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Nowy Styl /
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz...
Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim
Conrad Electronic Sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta Kontrola poprawności...
Specjalista ds. obsługi klienta
Concentrix /
Obsługa połączeń wychodzących Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami Przygotowywanie spersonalizowanych ofert Rejestracja danych w systemie Biegłość w języku polskim na poziomie C1 Orientacja na klienta i umiejętność budowania relacji Rozwinięte...
Customer Advisor with Korean
Concentrix /
Provide heroic assistance to our premium clients, ensuring their journeys are comfortable. Use your wand (okay, keyboard) to magically assist partners in selecting flights, products, and the best payment methods available. Navigate the world of airline tickets with...