- Obsługa połączeń wychodzących,
- Utrzymywanie relacji z klientami,
- Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów,
- Wprowadzanie danych do systemu.
- Znajomość języka polskiego na poziomie C1,
- Orientacja na klienta,
- Umiejętności sprzedażowe,
- Aktywne słuchanie,
- Skrupulatność,
- Zarządzanie czasem pracy.
- Wynagrodzenie stałe plus bonus,
- Praca zmianowa,
- Lokalizacja w centrum miasta,
- Szkolenie wprowadzające.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
widziszwszystko sp. z.o.o /
Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami. Realizacja obsługi posprzedażowej. Dostarczanie wsparcia technicznego. Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu. Budowanie i zarządzanie bazą danych...
Pracownik biurowy z językiem angielskim
DONE Deliveries sp. z o.o. /
Twój zakres obowiązków Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych, Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez nieszablonowe działania, Rozbudowa bazy klientów, którzy odważą się na...
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów
PKO Bank Polski /
umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Specjalista Obsługi Klienta
Klient portalu Praca.pl /
Realizacja planów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami firmy, Przyjmowanie płatności za produkty ubezpieczeniowe (gotówkowych i bezgotówkowych), Budowanie długofalowych relacji z klientami, Rozwój i utrzymywanie portfela...