- Obsługa połączeń wychodzących,
- Utrzymywanie relacji z klientami,
- Tworzenie ofert dostosowanych do potrzeb klientów,
- Wprowadzanie danych do systemu.
- Znajomość języka polskiego na poziomie C1,
- Orientacja na klienta,
- Umiejętności sprzedażowe,
- Aktywne słuchanie,
- Skrupulatność,
- Zarządzanie czasem pracy.
- Wynagrodzenie stałe plus bonus,
- Praca zmianowa,
- Lokalizacja w centrum miasta,
- Szkolenie wprowadzające.
Podobne oferty pracy
Pracownik ds. Obsługi Klienta
Grupa Pascal /
Twój zakres obowiązków Telefoniczne prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania...
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab Sp. z o.o. /
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...
IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Foundever /
Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Foundever /
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...