Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu!
- Umowa zlecenie z premiami uznaniowymi.
- Pakiet benefitów: karta Multisport i prywatna opieka zdrowotna.
- Elastyczny grafik: 8h w przedziale 7:00-19:00
- Profesjonalne szkolenia na start – nauczymy Cię wszystkiego, czego potrzebujesz.
- Nowoczesne biuro w świetnej lokalizacji (ul. Stawki 2A).
- Zgrany zespół, w którym liczy się dobra atmosfera i współpraca.
- Wyjścia integracyjne – u nas nie tylko praca, ale i relacje!
- Rozwiązywanie problemów klientów (technicznych i merytorycznych).
- Obsługa telefoniczna i mailowa (połączenia przychodzące).
- Budowanie relacji z klientami i troska o ich satysfakcję.
- Rozwój dzięki szkoleniom i codziennym wyzwaniom.
- Jest osobą odpowiedzialną i otwartą na naukę.
- Potrafi działać pod presją czasu i dobrze organizuje swoją pracę.
- Jest dostępny/a na pełen etat.
- Jest dyspozycyjny/a do udziału w 5-dniowym szkoleniu.
- Posiada status studenta.
- Chce zdobyć cenne doświadczenie zawodowe w dynamicznym środowisku.
Podobne oferty pracy
Operator centrali telefonicznej
Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej /
zadania ujęte w programie stażowym Wymagania inne: praca na I zmianę7.300-15.30praca na stażu nie obejmuje pory nocnej22.00-06.00brak gwarancji zatrudnienia
Pracownik contact center k/m
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy /
- obsługa infolinii, rejestrowanie pacjentów na badania medycyny pracy Wymagania konieczne: Zawód: Rejestratorka medyczna Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany...
Konsultant ds. obsługi Klienta - branża ubezpieczeniowa
Contact Center Sp. z o.o. /
Czym będziesz się zajmować? Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja. Pojedyncze połączenia wychodzące w ramach działań informacyjnych (np....
Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami
Private Corporate Consulting Sp. z o.o. /
Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które marnują się na dojazdy. Należy jednak pamiętać, że podczas pracy...