- Profesjonalna obsługa klientów, realizacja rezerwacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
- Przygotowanie umów najmu, obsługa transakcji płatniczych.
- Sporządzanie raportów i zestawień, kontrola umów najmu.
- Obsługa rezerwacji krajowych i zagranicznych.
- Dostawa i odbiór samochodów na terenie Polski i UE.
- Reprezentowanie i promowanie pozytywnego wizerunku marki SIXT.
- Minimum średnie wykształcenie.
- Dobra znajomość języka angielskiego; znajomość języka niemieckiego mile widziana.
- Prawo jazdy kategorii B (minimum 2 lata doświadczenia).
- Samodzielność, umiejętności sprzedażowe i doświadczenie w obsłudze klienta.
- Odporność na stres i dobre zdolności komunikacyjne.
- Umowę o pracę i system równoważny czasu pracy.
- Możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz pakiet opieki zdrowotnej.
- Możliwość tańszego wynajmu samochodów oraz dostęp do platformy e-learningowej.
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta w sklepie internetowym
Delta Controls Sp. z o.o. /
Obowiązki: Obsługa zamówień sklepu internetowego Prowadzenie korespondencji mailowej oraz rozmów telefonicznych z klientami Przygotowywanie towarów do wysyłki Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe Znajomość języka angielskiego Umiejętność...
Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec
Polskie Koleje Państwowe S.A. /
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta...
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim - Weryfikacja Danych Osobowych
Foundever /
Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie...
Customer Service Specialist with Slovenian
Foundever /
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via chat, email and calls) ; Answering incoming calls and meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality;...