Konsultant ds. wsparcia użytkownika (język szwedzki / norweski / duński)
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Udzielanie pomocy klientom korzystającym z serwisu streamingowego
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z odtwarzaniem treści
  • Wspieranie klientów indywidualnych i biznesowych w codziennych zapytaniach
  • Budowanie pozytywnych relacji z użytkownikami poprzez sprawną i życzliwą obsługę
Wymagania:
  • Biegłość w języku szwedzkim / norweskim / duńskim (min. C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Komunikatywność i pozytywne nastawienie do pracy z ludźmi
  • Zdolności techniczne i administracyjne, dokładność
  • Mile widziane doświadczenie z systemami CRM
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie w wysokości 10 000–11 000 PLN brutto (w zależności od języka)
  • Umowę o pracę i pełne wdrożenie do roli
  • Komfortowe biuro w stolicy oraz możliwość relokacji z pomocą organizacyjną
  • Dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej, ubezpieczenia na życie oraz platformy benefitowej
  • Kursy rozwojowe, szkolenia i dostęp do e-learningu (również dla bliskiej osoby)
  • Międzynarodowy zespół, nowoczesna kultura organizacyjna i perspektywa awansu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Vetlab Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych...

IT Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Foundever / mazowieckie, Warszawa, Mokotów

Stanowisko techniczne praca w pełni stacjonarna z Warszawy Do Twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom komputerów oraz drukarek; Dążenie do osiągania...

Customer service specialist in the automotive with German 

Concentrix / śląskie, Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o. / dolnośląskie, Wałbrzych

JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem...