- Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych klientów,
- Telefoniczna analiza potrzeb i przygotowywanie odpowiednich ofert,
- Współpraca z różnymi poziomami wsparcia technicznego oraz inżynierami,
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1),
- Zaawansowane umiejętności techniczne,
- Umiejętność efektywnej komunikacji telefonicznej,
- Skuteczność w rozwiązywaniu problemów.
- Umowę o pracę na pełen etat z atrakcyjnym wynagrodzeniem (7000 zł brutto + premie),
- Elastyczne godziny pracy (7:00 – 20:00, zmiany; wybrane soboty 10:00 – 18:00),
- Możliwość pracy zdalnej lub w biurze w centrum Lublina,
- Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie, kafeteria benefitów),
- Szybkie możliwości rozwoju w ramach Programu Talent Development.
Podobne oferty pracy
Health Solution Advisor with Italian & English
Concentrix /
Immerse yourself in Health advising, contributing to the success of top brands. Be an effective communicator, bridging the gap between customer and our client, ensuring smooth collaboration. Be the 1st point of contact to consult, assist, and support the customer...
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Provide assistance via phone and email, Deliver technical support, including internet speed tests, troubleshooting, and router installations, Address contract and billing inquiries thoroughly and efficiently, Handle and process customer complaints with empathy and...