- Telefoniczna obsługa klientów i partnerów biznesowych w zakresie usług serwisowych
- Wsparcie procesów serwisowych poprzez kompleksową obsługę zgłoszeń oraz zarządzanie harmonogramem przyjęć w obszarze zleceń mechanicznych
- Weryfikacja dostępności usług, części oraz mocy warsztatowych
- Udzielanie informacji dot. statusu napraw, dostępnych usług, promocji, jak i ofert specjalnych
- Aktywna realizacja kampanii wychodzących w celu sprawnej koordynacji zleceń, terminowej realizacji usług oraz efektywnego wsparcia procesów operacyjnych
- Wprowadzanie i aktualizowanie danych klientów w systemie CRM, a także bieżące administrowanie bazą danych
- Monitorowanie i analiza potrzeb klientów oraz poszukiwanie nowych możliwości biznesowych
- Obsługa komunikacji wielokanałowej, w tym e-maili i czatów online
- Budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
- Współpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
- Znajomość branży motoryzacyjnej oraz procesów związanych z obsługą posprzedażową (warunek preferowany)
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (mile widziane)
- Umiejętność działania w zespole, a jednocześnie dobra organizacja własnej pracy
- Gotowość do pracy pod presją czasu, przy jednoczesnej obsłudze wielu zadań i kanałów komunikacji w intensywnym środowisku operacyjnym
- Zdolność sprawnego ustalania priorytetów oraz podejmowania trafnych decyzji w sytuacjach wymagających szybkiego działania
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne – łatwość prowadzenia rozmów, umiejętność słuchania i zadawania trafnych pytań
- Dobra dykcja, miły tembr głosu
- Zainteresowanie motoryzacyjną i gotowość do rozwijania wiedzy technicznej
- Motywacja oraz wysokie zaangażowanie
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziana).
- Praca od poniedziałku do piątku, w systemie 8-mio godzinnym
- Wynagrodzenie podstawowe oraz jasny system prowizyjny
- 3 miesięczny okres wdrożenia w obowiązki
- Możliwość zdobywania doświadczenia w gronie ekspertów i pasjonatów BMW
- Praca z marką, której produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się nienaganną renomą na całym świecie
- Dostęp do narzędzi umożliwiających rozwój osobisty i zawodowy
- Przyjazna atmosfera i wysokie standardy pracy
- Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach finansowych
- Dofinansowanie do karty sportowej
Podobne oferty pracy
Doradca serwisowy - samochody marki premium
Klient portalu Praca.pl /
obsługa Klienta zgodnie ze standardami marki Premium koordynacja zleceń serwisowych i nadzór nad ich realizacją dbanie o wizerunek serwisu i wysoki poziom obsługi udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii rozwoju firmy realizacja celów sprzedażowych i...
Doradca Serwisowy
Auto Fus Group sp. J. /
Opis stanowiska prowadzenie serwisu wg przyjętych standardów marki Premium, profesjonalna obsługa Klienta, realizacja założonych planów, współudział w tworzeniu strategii firmy, dbałość o wizerunek serwisu. Wymagania znajomość branży motoryzacyjnej,...