Ogłoszenie numer: 10089514, z dnia 2025-07-22

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. Wsparcia Klienta z norweskim

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Bycie pierwszym, przyjaznym punktem kontaktu dla klientów potrzebujących pomocy podróżniczej.
  • Wsparcie użytkowników w rezerwacji i korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności i korzystaniu z programów lojalnościowych.
  • Działanie w sytuacjach kryzysowych związanych z planami podróży klientów.
  • Komunikacja z pasażerami, dostosowana do szybkiego rozwiązania ich problemów.
  • Budowanie rzeczywistych relacji, aby klienci zapamiętali cię jako osobę, która im pomogła.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka norweskiego (C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Posiadanie pozytywnego nastawienia, cierpliwości i otwartości.
  • Zdolności słuchania i pewna, jasna komunikacja.
  • Organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem i wielozadaniowość.

Oferujemy

  • Pakiet relokacyjny obejmujący transport i zakwaterowanie na 2 tygodnie.
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym po 6-9 miesiącach (50% pracy zdalnej).
  • Pakiet socjalny, kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna (LuxMed) i ubezpieczenie na życie.
  • Międzynarodowe, zróżnicowane środowisko pracy oraz inwestycje w rozwój poprzez coaching i mentoring.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem duńskim

Klient portalu Praca.pl / mazowieckie, Warszawa

Jako pierwsza linia wsparcia, zapewniaj pomoc naszym klientom w zakresie podróży. Pomagaj w rezerwacji lotów i korzystaniu z usług online. Interweniuj w sytuacjach awaryjnych związanych z planami podróży. Komunikowanie się z pasażerami w celu szybkiego...

Customer Advisor with Danish

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...

Customer Advisor with Swedish

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...

Customer Advisor with Norwegian

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer...