Ogłoszenie numer: 9906874, z dnia 2025-06-02
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Wsparcia Klienta z j. norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Zapewnianie jakościowej obsługi streamingowej, zarządzanie problemami technicznymi.
- Obsługa klienta poprzez różne kanały komunikacji.
- Zarządzanie i rozwiązywanie skarg klientów, podnoszenie ich zadowolenia.
- Wspieranie klientów w aspektach technicznych i administracyjnych.
Wymagania
- Znajomość języka norweskiego na poziomie C1, angielskiego B2.
- Kompetencje techniczne i administracyjne.
- Umiejętność pracy zespołowej, pozytywne nastawienie.
- Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami typu CRM.
Oferujemy
- Pakiet opieki zdrowotnej i ubezpieczenie życiowe.
- Rozbudowany pakiet benefitów, w tym szkolenia i kursy językowe.
- Możliwości rozwoju i awansu zawodowego.
- Elastyczność godzin pracy, system zmianowy.
Podobne oferty pracy
Customer Support Specialist with German in the retail industry
Concentrix /
We are assembling a dedicated team for a leading company in the retail industry , focused on providing top-quality, empathetic, and accurate customer support. If you are fluent in German (C1) and English (C1) , and thrive in a structured back-office environment, we...
Doradca klienta z językiem norweskim
Concentrix /
Lubisz filmy, seriale i muzykę? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i pomóż innym użytkownikom cieszyć się ulubionymi produkcjami bez przerw w połączeniu i problemów z subskrypcją. Jeśli tak, to mamy dla Ciebie idealną ofertę! Pomagaj innym:...
Customer advisor with Danish for TV streaming provider
Concentrix /
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic...
Customer Support with Spanish
Concentrix /
Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issues related to baggage,...