Ogłoszenie numer: 9933415, z dnia 2025-06-13
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. wsparcia klienta (język duński)
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Pomoc użytkownikom w cieszeniu się usługami streamingu bez zakłóceń; wsparcie przez telefon, e-mail, czy czat; rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych; obsługa reklamacji z empatią.
Wymagania
- Zdolność do pracy zespołowej; proaktywność; orientacja na klienta; biegłość w języku duńskim (C1) oraz angielskim (min. B2); umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy
- Wsparcie w rozwoju zawodowym; przyjazne środowisko pracy z wartościującymi humor i kreatywność zespołami; możliwości doskonalenia umiejętności technicznych i administracyjnych.
Podobne oferty pracy
Customer Service Advisor with German
Concentrix /
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Concentrix /
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim
Concentrix /
Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach...
Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry
Concentrix /
Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...