Ogłoszenie numer: 9933415, z dnia 2025-06-13

Klient portalu Praca.pl

Konsultant ds. wsparcia klienta (język duński)

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Pomoc użytkownikom w cieszeniu się usługami streamingu bez zakłóceń; wsparcie przez telefon, e-mail, czy czat; rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych; obsługa reklamacji z empatią.

Wymagania

  • Zdolność do pracy zespołowej; proaktywność; orientacja na klienta; biegłość w języku duńskim (C1) oraz angielskim (min. B2); umiejętności komunikacyjne.

Oferujemy

  • Wsparcie w rozwoju zawodowym; przyjazne środowisko pracy z wartościującymi humor i kreatywność zespołami; możliwości doskonalenia umiejętności technicznych i administracyjnych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Customer Service Advisor with German

Concentrix / śląskie, Katowice

Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...

Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)

Concentrix / śląskie, Katowice

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

Concentrix / mazowieckie, Warszawa

Twój zakres obowiązków: Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach...

Customer Support Specialist with Swedish in the retail industry

Concentrix / zachodniopomorskie, Szczecin

Deliver written customer support via email for the Swedish market. Investigate and resolve customer issues by reviewing past interactions and using internal tools. Process manual refunds and address GDPR-related complaints with care and accuracy. Ensure every...