STAWIAMY NA ROZWÓJ, INNOWACJĘ
I ZADOWOLENIE KLIENTA!
Global Assistance Polska to miejsce, gdzie Twoje umiejętności i zaangażowanie mają znaczenie.
Jako ekspert w obszarze assistance, oferujemy ciekawe stanowiska pracy, które pozwalają Ci rozwijać swoją karierę.
- Wsparcie osób przebywających za granicą w sytuacjach kryzysowych
- Organizacja pomocy medycznej we współpracy z zagranicznymi jednostkami
- Kontakt z klientami i partnerami w języku angielskim
- Umowę o pracę
- Elastyczny czas pracy
- Dofinansowanie szkoleń i kursów językowych
- Karta Multisport
- Zniżki na produkty ubezpieczeniowe
- opieka medyczna
- Kompleksowy onboarding
- Program poleceń pracowniczych
- Komunikatywna znajomość angielskiego
- Elastyczność czasowa (praca zmianowa)
- Umiejętność działania w zespole i radzenia sobie w dynamicznym środowisku
- Znajomość drugiego języka obcego
Podobne oferty pracy
Doradca ds. obsługi klienta z językiem polskim
Concentrix /
Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i...
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Procesów ERP
Multi Parts Poland sp. z o.o. /
Kompleksowa opieka nad przydzielonymi kontami klientów Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów w systemie ERP/finansowym: zamówienia klientów i dostawców, dokumenty przyjęcia towaru, faktury zakupu i sprzedaży, raporty e-commerce, ASN Bieżące rozwiązywanie...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Concentrix /
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media; Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych; Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi; Przestrzeganie...
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. /
Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera....